جزئیات و زمان پرداخت پاداش پس از پایان خدمت برای بازنشستگان در 99 سال تحصیل



معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات و نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت برای فرهنگیان را در سال 1999 اعلام كرد.

علی الهیار ترکمان در مصاحبه با ایسنا بیانیه: خوشبختانه با اقدامات مطلوب دولت و سازمان برنامه و بودجه ، اعتبار لازم جهت پرداخت پاداش پایان کار سابق بازنشستگان توسط وزارت آموزش و پرورش در سال 1999 تأمین شد.

وی تأکید کرد: البته بودجه مربوط به بازخرید مرخصی باقیمانده هنوز در وام پیش بینی شده دیده نشده است ، اما پاداش فسخ اولیه در دوشنبه هفته گذشته (28 تیر) به طور کامل در گیشه مشاهده و اعلام شد. “

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت که طبق تبصره 19 قانون بودجه سال 1400 ، خزانه داری باید وام ها را به ذینفع نهایی بازپرداخت کند و دیگر وظیفه آژانس ها دریافت این پول نیست. از وزارت دارایی و ما آن را برای افراد واریز می کنیم.: ما لیست مربوطه را تکمیل و آماده کرده ایم و آن را در اختیار وزارت دارایی سراسر کشور قرار داده ایم تا پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در سال 1999 بر اساس توزیع پرداخت کند. صادر شده توسط سازمان برنامه و لیستی که ما ارائه داده ایم.

الهیار با اشاره به تلاش دولت برای بسیج منابع به دلیل محدودیت ها و محدودیت های مالی ، گفت: کار خوبی برای بازنشستگان انجام شده است و ما از همان ابتدا تأکید کردیم که پاداش بازنشستگی برای همکاران بازنشسته خود در آموزش و پرورش باید پرداخت شود به صورت نقدی و به صورت یکجا. “خوشبختانه این امر محقق شده است.

بیشتر بخوانید  فال ابجد امروز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

وی در پایان گفت: پیش بینی ما این است که با توجه به شرایط موجود در کمتر از 10 روز پاداش پایان خدمت به 33 هزار بازنشسته پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید