پیش بینی آینده سیاسی روحانی پس از ریاست جمهوری



محمدرضا حباز ، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ، در مصاحبه با این خبرگزاری خبرآنلاینوی در مورد موقعیت حسن روحانی در دوران پس از جمهوری گفت: “آقای روحانی واقعا ظرفیت خوبی دارد. اولین دولت او یک دولت موفق بود ، در اولین دولت تورم را 44 درصد تک رقمی کرد ، در اولین دولت رشد مثبت اقتصادی منفی ، در دولت اول تراز تجاری مثبت کشور را برداشت و گام های بسیار موثری برداشت تا این ظرفیت وجود دارد طبیعی است که به دلیل آزار و اذیتی که منتقدان بی انصاف به او وارد کرده اند ، مدتی استراحت و مطالعه کند تا آمادگی روحی برای فعالیت هایش داشته باشد.

ادامه مطلب

بیکر: افراط گرایان پول و قدرت دارند / راه اصلاح بسته نشده است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: “انواع فعالیت ها برای او امکان پذیر است ، اما من نمی دانم او می خواهد چه کار کند.” من نمی دانم و از زمان استانداری من اصلاً او را ندیده ام ، اما به طور کلی این ظرفیت باعث تأسف است ، زیرا این ظرفیت برای افراد نیست و برای کشور است و می توان از این ظرفیت برای منافع استفاده کرد در کشور ، البته ، ما زمان و مکان دولت بعدی را می بینیم جریان های سیاسی چقدر اجازه فعالیت می دهند ، آیا آنها قصد دارند جلوی آنها را بگیرند یا می خواهند راه را برای گفتگو باز کنند؟ آیا آنها به دنبال مونولوگ یا گفتگو هستند؟ دولتی که گفتگو را در دستور کار قرار ندهد محکوم به شکست است. بنابراین پیروی از مونولوگ و مخالفت با گفتگو و استفاده از نظرات مخالفان منجر به شکست می شود.

بیشتر بخوانید  وجود همسر دوم حسن روحانی در انگلیس تایید شد|آیامحاکمه می شود

حباز در پایان تأکید کرد: امیدواریم همانطور که آقای رئیسی قبل از انتخابات قول داد و مردم بر اساس همان قول به او رأی دادند ، بتوانند شرایط مناسبی را در کشور ایجاد کنند تا همه ظرفیت های کشور می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پیشرفت کشور. “

2727

دیدگاهتان را بنویسید