ابراهیم رئیسی مخالف انسداد فضای مجازی است / دخترانم عملاً خرید می کنند / فضای مجازی ابزاری تجاری است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلایندر فضایی که انتقادات زیادی نسبت به طرح حمایت از مشتری در فضای مجازی وجود دارد و برخی این طرح را تله ای برای دولت اصلی می دانند ، در حالی که برخی دیگر می گویند رئیس جمهور منتخب با این طرح موافق است ، فیلم ابراهیم رئیسی در فضای مجازی به نظر می رسد که نظر وی در مورد فیلتر کردن مطرح شده است.

در این فیلم رئیس می گوید؛ این اتهامی است که برخی آقایان به خاطر منافع خود مطرح کرده اند. فضای مجازی ستون فقرات تجارت مردم است. امروز فضای مجازی به ابزاری برای کار و درآمد مردم از این طریق تبدیل شده است. آیا کسی می آید تا درآمد مردم را ببندد؟

او مرتباً می گوید؛ دخترانم غالباً از طریق این فضا خرید می کنند ، آنها می گویند هم ارزان تر است و هم می توان محصول مناسب را تهیه کرد.

رئیسی گفت: فضای مجازی باید گسترش یابد. هر فضایی به امنیت احتیاج دارد ، امنیت یعنی سرقت نکردن ، به معنای سرقت نکردن اطلاعاتی است که مردم می گذارند.

رئیس جمهور منتخب که در اینستاگرام است گفت: “من تقریباً هر شب به نظرات نگاه می کنم و شروع به تماس با دادستان ها ، دادستان ارشد ، قاضی ارشد و مقامات مربوطه می کنم.” گاهی می گویند از کجا فهمیدی؟ می گویم از اینستاگرامم فهمیدم.
2727

بیشتر بخوانید  قبل از خواب این چایی را بنوشید، بدنتان را تنظیم می کند

دیدگاهتان را بنویسید