25 دوربین ترافیکی و هواشناسی محور گلستان – آژانس مهر را رصد می کنند اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سید محسن میرصالحی پنجشنبه شب به خبرنگاران گفت: تاکنون 25 دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است تا تصاویر ترافیک و هوا را رصد کند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: همچنین در پنج محور استان به سیستم های نظارت تصویری نیاز است که در آینده نزدیک نصب می شود.

میرصالحی با بیان اینکه 42 دوربین هوشمند برای شناسایی تخلفات جاده ای در محورهای گلستان نصب شده است ، ادامه داد: نصب دوربین های هوشمند تأثیر بسزایی در کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی و امنیت در محورهای مواصلاتی استان داشته است.

وی در مورد توسعه سیستم گزارشگر ترافیک در استان به عنوان یکی دیگر از سامانه های هوشمند برای انجام فعالیت های جاده ای گفت: تاکنون 52 محور استان به سیستم شمارش ترافیک مجهز شده اند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین از راه اندازی دو سیستم توزین در استان خبر داد و گفت: بار را ثبت کنید و در صورت عدم مجاز بودن ، میزان بار را به پلیس گزارش دهید در محلی که ماشین نقض شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همواره به دنبال افزایش سیستم های هوشمند بوده است ، ادامه داد: علاوه بر این ، نصب پنج صفحه پیام متغیر ، یک تابلوی علائم راه در استان و تجهیز 230 ناوگان به سامانه های موقعیت یابی GPS برای سازماندهی بهتر ناوگان حمل و نقل موتوری استان ، این یکی دیگر از اقدامات اداره کل بود.

بیشتر بخوانید  افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران بیانگر اعتماد به آینده مطلوب شرکت بود

دیدگاهتان را بنویسید