مومنان باید شرایط ظهور جامعه اسلامی را فراهم کنند


به گزارش خبرگزاری فارس از اشرفیه ، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی امشب در جشن عید سعید گادیر خم در صحن حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) از ورود عید سعید علف هرز استقبال کرد: عید بزرگ امامت و ولایت همه وقایع حادثه غدیر را باید به جوانان می گفت زیرا دشمن می خواست غدیر را وارونه جلوه دهد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به شناخت ویژگی های ائمه (ع) در ایجاد آرامش در جامعه ، گفت: باید ویژگی های ائمه (ع) را به جوانان بگوییم ، زیرا بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می کند. “

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مهمترین ویژگیهای پیامبران و ائمه اطهار (ع) افزود: دانش بی عیب و نقص ، عمل بی عیب و عشق و لرزش از مهمترین ویژگیهای ائمه (ع) نسبت به مrsمنان است.

عالی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) و پیامبران دائماً خدا را امتحان می کنند ، تصریح کرد: خداوند به امامان معصوم (ع) ولایت و هدایت داده و بسیاری را برای این کار آزمایش کرده است و پیامبران با بصیرت ، دانش و تبعیت از آنها خدا از این آزمایش های غرور آفرین آمده است.

او در شکل گیری نقش والدین را بازی می کند خانواده وی این امر را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: والدین برای تربیت فرزندان مومن بسیار مهم هستند زیرا پدر با درایت خود راه درست را به فرزندان خود نشان داده و مادران فرزندان خود را در بحران های مختلف دوست داشته و آنها را برای حضور در جامعه آماده کرده اند. . .

بیشتر بخوانید  پیش بینی بازار سهام در هفته 6 شهریور 1401 / شاخص بورس همچنان منفی است

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به عشق بی نظیر امام زمان به م believeمنان و شیعیان اظهار داشت: عشق امام زمان به مrsمنان هزاران برابر عشق والدین به فرزندان است و در مواقع حساس به مسلمانان رسیده است.

عالی با تأکید بر اینکه مومنان باید جامعه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنند ، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف مومنان در جامعه و کشورهای اسلامی فراهم آوردن شرایط ظهور و توجه به مهدویت است ، زیرا در غیر این صورت در آنجا وجود دارد مشکلی در جامعه نیست ، قابل حل نیست.

انتهای پیام / 3389


دیدگاهتان را بنویسید