محرم نویدکیا: شانس بردن پرسپولیس به دست خود اوست



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا در یک نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل استقلال در هفته آخر لیگ برتر اظهار داشت: فردا آخرین و سرنوشت ساز است. شانس ما از حریف کمتر است اما من می خواستم سپاهان هفته به هفته بازی اش را انجام دهد. سال گذشته برای من تجربه خوبی بود. روزهای سختی داشتم روزهایی داشتم که می توانستم با آرامش بیشتری مشکلات سپاهان را مدیریت کنم اما به طور کلی فردا یک بازی برای استقلال داریم که با مجیدی کیفیت بهتری دارد. آنها در حمله بسیار خوب هستند و نتایج نیز بسیار خوب بود.

سرمربی سپاهان گفت: این نشان می دهد که در سالهای آینده با هم رقبای بیشتری خواهیم داشت. حریف فردای ما تیم بسیار خوبی است و آنها از حضور مجیدی گل های زیادی به ثمر رسانده اند. آنها در بسیاری از مسابقات هم در خانه و هم در خارج از خانه پیروز شدند. این نشان می دهد که آنها به کیفیت استثنایی رسیده اند و می دانند در زمین به دنبال چه چیزی هستند. تاکنون تیم ما شرایط خوبی داشت و فکر می کنم این یک بازی جالب و دشوار باشد. امیدوارم هر تیم شرایط بهتری داشته باشد ، از موقعیت های خود استفاده کرده و یک بازی جسورانه تری داشته باشد تا به سه امتیاز برسد. امیدوارم خوب بازی کنیم.

نویدکی گفت که طی روزهای اخیر صحبت از بازی جوانمردانه بوده است و مربیان استقلال و پیکان گفتند که آنها با وقار بازی می کنند: مطمئنم هیچ مربی یا بازیکنی نمی خواهد بازنده شود. قطعاً هر 4 تیم به دلیل شخصیت و مشکلات شغلی با تمام توان بازی می کنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و یک نتیجه خوب کسب کنیم. س questionsالات دیگر برای من مهم نیست.

بیشتر بخوانید  عکس لاکچری و خاص سحر قریشی روی "روف گاردن"

وی در مورد شانس قهرمانی سپاهان گفت: شانس ما کم است زیرا همه چیز دست ما نیست. این یک تجربه عالی برای آینده بود که اگر به کار خود ادامه می دادم ، با دقت بیشتری برنامه ریزی می کردم و شرایطی را ایجاد می کردم که تا روزهای آخر دوام نیاورد. قطعاً شانس برد پرسپولیس در دست خود اوست. شرایط ما کمی از شرایط آنها پایین است اما ما به کار خود ادامه می دهیم. برای من مهم است که بازیکنانم هفته به هفته به کار خود ادامه دهند.

نویدکیا در مورد برنامه ریزی سپاهان برای فصل آینده گفت: با بیشتر بچه ها صحبت کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. من اعتقاد زیادی به تغییر ندارم. اوایل امسال بحث هایی وجود داشت ، امیر گله نووی بازیکنان زیادی را به تیم اضافه کرد ، اما من بارها گفته ام که اعتقادی به این مشکلات ندارم. من مطمئن هستم که بازیکن می خواهد بهترین کیفیت خود را نشان دهد. من با کارکنان باشگاه صحبت کردم تا تیم هرچه بهتر نگه دارد. احتمالاً دو یا سه بازیکن ما به اروپا می روند. هرکسی که بماند ، من بسیار خوشحال خواهم شد ، در غیر این صورت ، افراد جایگزین را انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان گفت: امیدوارم سازمان لیگ برنامه ای به ما بدهد. من نمی دانم چند روز باید به هم تیمی هایم استراحت بدهم و چند روز دیگر برای شروع تمرینات لازم است ، این مهمترین نگرانی من است. برایم مهم نیست که چند روز مسابقات برگزار می شود. اگر برنامه ای داشته باشم ، می توانم تیم و آینده خود را با خیال راحت تری برنامه ریزی کنم.

بیشتر بخوانید  اولین دوره آموزشی ملی اجرای امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

وی گفت بسیاری از وی به دلیل ادبیات مورد احترامش تعریف و تمجید کردند و حتی محمد مایلی کهن را به دلیل حضور روی نیمکت سپاهان ستودند: “او استاد من است و من از او سپاسگزارم.” آقای مایلی کوهان من را دوست داشت ، اما منصفانه است که من کار خاصی انجام ندادم. من همیشه می خواهم حقایق مربوط به فوتبال و آنچه می بینم را بگویم. بارها از تیمم دفاع کردم زیرا تیم خوب بازی کرد. بعضی اوقات که تیم من خوب نیست ، نمی خواهم اصطلاحات اصطلاحات مختلفی را بگویم. من می خواهم آنچه را می بینم و درست است بگویم. بچه ها در سال گذشته من را به خوبی شناختند. من به آنها می گویم آنها خوب و بد بودند ، من مشکلی با این مشکلات ندارم. من کار خاصی نکردم

سرمربی سپاهان در صورت عدم پیروزی تیمش برای هواداران چه پیام داد: هواداران طی یکی دو سال استادیوم ها نبودند و این شرایط واقعاً دشوار است. می دانم هواداران سپاهان روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند. آنها استرس بیشتری در خانه و تلویزیون دارند. می دانم که آنها خیلی از من حمایت کردند و خوشحالم که تیم را با کمک همکارانم مدیریت کردم و تا حدی در این امر موفق بودیم. من سعی می کنم شرایط سپاهان را روز به روز بهتر کنم.

نویدکی افزود: در ابتدا بحث هایی وجود داشت که با این روش در فوتبال ایران نمی توان انجام داد و تا زمانی که با داوران و تیم های دیگر بحث نکنید به جایی نخواهید رسید ، اما من می خواهم با این دیدگاه زندگی کنم. من همچنین به کارمندان باشگاه گفتم که هر روز احساس می کنند دیدگاه من کمکی به فوتبال سپاهان نمی کند. من حاضرم که به شخص بعدی که می تواند بهتر از من این کار را انجام دهد قدم بردارم ، اما من می خواهم همان روشی را ادامه دهم تا روزی که …

بیشتر بخوانید  دلایل تأخیر در ورود واکسن روسی به ایران اعلام شده است

وی گفت: “سال فوق العاده و سختی بود.” این فصل تقریبا 11 ماه به طول انجامید ، که برای فرزندان ما بسیار بیشتر بود ، زیرا بعد از پایان لیگ ما به لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و به لیگ برتر خود برگشتیم. امیدوارم در سال جدید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. فوتبال ما به ویژه در امور انضباطی کمبودهایی دارد که در تیم ما نیز وجود دارد. اگر واقع بینانه نگاه کنیم ؛ بیایید ببینیم که تیم ها و بازیکنان زمین چقدر اخطار دریافت کرده اند. اگر میانگین را بگیریم ، کمی زیاد است و این کمیته انضباطی را دشوار می کند. اگر می خواهیم به جایی برویم ، کدخدا لازم نیست منشی باشد. امیدوارم تصمیم قاطعی بگیریم که بهتر جلو برویم. امیدوارم همه موفق باشند.

258 41

دیدگاهتان را بنویسید