17 سپتامبر؛ آغاز سال تحصیلی جدید در چهار دانشگاه تهران



به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا ، تعدادی از دانشگاههای تهران پس از پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1499-1999 زمان انتخاب و ثبت نام واحد برای سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرده اند.

دانشگاه تهران

بر این اساس ، ثبت نام اولین Nismal از سال تحصیلی 1401-1400 در دانشگاه تهران از شنبه 27 شهریور آغاز می شود و تا روز شنبه 4 سپتامبر ادامه دارد. طبق برنامه دانشگاه ، کلاسها از سومین شنبه ماه اکتبر در کلیه مقاطع تحصیلی آغاز می شود.

این دانشگاه اعلام کرد که ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان طبق قوانین و مقررات آموزشی حق ادامه تحصیل در همه مقاطع تحصیلی را دارد.

دانشگاه فنی امیرکبیر

همچنین مراحل ثبت نام و انتخاب واحدها در دانشگاه فنی امیرکبیر در تاریخ 14 و 14 سپتامبر انجام می شود و کلاس ها از 17 سپتامبر آغاز می شود.

تقویم آموزشی 3 دانشگاه بزرگ

دانشگاه الزهرا همچنین اعلام کرد که ثبت نام و انتخاب گروه دانشجویی از چهارم سپتامبر طی چهار روز انجام می شود. زمان شروع کلاسها در این دانشگاه در تاریخ 27 سپتامبر اعلام شد.

دانشگاه شهید بهشتی از 11 تا 12 شهریور دانشجو ثبت نام می کند و از 18 شهریور کلاس ها را شروع می کند.

دانشگاه Harasmi همچنین واحد را انتخاب کرده و از 13 تا 19 سپتامبر ثبت نام می کند. کلاسهای این دانشگاه از 18 سپتامبر آغاز می شود.

به گزارش ایرنا ، این برنامه ها برای دانشجویان ورودی قدیمی است و زمان ثبت نام دانشجویان ورودی جدید پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان تا 1400 کنکور توسط دانشگاه ها اعلام می شود.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی قبل از سال 98 در صورت دریافت واکسن می توانند وارد دانشگاه شوند ، اما دانشجویان و دانشجویان تازه وارد به طور عملی وارد دانشگاه می شوند.

تقویم آموزشی سایر دانشگاههای تهران هنوز اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید