بیماری های عروق کرونر جوان رامبد در بیمارستان / عکس


رامبد جوان در یک پیام اینستاگرامی اعلام کرد که در بیمارستان بستری است و تأکید کرد که مبارزه وی با بیماری عروق کرونر قلب به محافل خطرناکی نرسیده است.

طبق گزارش ها صبحگاه و به نقل از بهترین ها ، رامبد جوان با ارسال متنی در صفحه اینستاگرام خود ، درباره سلامتی خود در روز یازدهم تاجگذاری توضیح داد.

وضعیت عروق کرونر رامبد جوان در بیمارستان

مجری برنامه “خندوانه” که به دلیل کرونا نتوانست قسمت های آخر فصل هفتم این برنامه تلویزیونی را تولید کند ، در بخشی از پیام اینستاگرامی خود گفت:

“تاج و من ، روز یازدهم!

متاسفم که سعی کردم در اطلاع رسانی ضعیف باشم!

من مطمئن بودم که موضوعات ناراحت کننده ای در اطراف شما وجود دارد!

تاج برای نابودی من همه کارها را انجام نداد! خدا را شکر ریه های آنها به هیچ وجه درگیر نبود ، اما درمان سرپایی کافی نبود. بدنم رو به اتمام بود و در هفتمین روز بیماری که بیمارستان تشخیص داده بود ، به بیمارستان آمدم و توسط پزشک تشخیص داده شد.

حالم از همه روزهای قبل بهتر است و نمی دانم برگه برمی گردد یا نه. سعی کردم کسی را اذیت نکنم. از اینکه نتوانستم در کنار “خندوانه” باشم عذرخواهی می کنم و از همکاران خوبم در “مردم عادی” که اجازه ندادند تولید این سریال متوقف شود متشکرم.

قاعدتا ، من راوی خوبی برای توصیف وقایع بیماری کرونر قلب نیستم ، زیرا به لطف خدا و تلاش پزشکان و اعضای فداکار کادر پزشکی ، مبارزه من علیه کوئید به محافل خطرناک نرسید. من خیلی جدی تر و جدی تر از همیشه به شما می گویم: “خیلی مراقب باشید. “لطفا همزمان مراقب و خواستار باشید.”

بیشتر بخوانید  آماده هرگونه فرمانبرداری برای دفاع از مظلومان فلسطین هستیم

دلم برای خانه ، خیابان ها ، کار ، حتی ترافیک ، مقابله با مشکلات روزمره و خلاصه زندگی عادی تنگ شده است. “زود برمیگردم.”

دیدگاهتان را بنویسید