90٪ پیشرفت فیزیکی در ساخت 3 بیمارستان اخبار فردیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



بهزاد پرویزی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: در حال حاضر عموم مردم شهرستان فردیس دارای سه بیمارستان در دست ساخت ، 214 تخت در آفرین ، 158 تخت در آرین و 260 تخت در دولت فردیس هستند.

وی اظهار داشت: وضعیت کاری این سه پروژه مهم و بزرگ در شهرستان به ویژه در دستور کار قرار دارد و از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: با توجه به تأکید شدید استاندار البرز و فرماندار شهرستان ، اقدامات پیگیری برای حل مشکلات سه بیمارستان در دستور کار استاندار قرار گرفته است. از شهر

وی خاطرنشان کرد: نظارت روزانه بر فعالیت های عمرانی و تعامل دستگاه های اجرایی به منظور تسریع در اتمام کار این سه بیمارستان و مرحله افتتاح آنها.

وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی هر سه پروژه به خوبی و به طور متوسط ​​پیش می رود و هر سه پروژه از نظر جسمی بیش از 90 درصد پیشرفت داشته اند ، گفت: ما در نظر داریم کارهای آنها را در اسرع وقت ببینیم.

پرویزی خاطرنشان کرد: از بین این سه پروژه بیمارستانی ، آفرین بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تزریق اعتبارات لازم ، حداکثر طی دو ماه آینده شاهد کشف آنها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  سایپا به CAS شکایت می کند

دیدگاهتان را بنویسید