معاون وزیر بهداشت: موج پنجم کرونا گسترده تر است / تعداد “افزایش” در بیمارستان بستری – اخبار مازندران – تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ساری، دکتر قاسم جنابابایی در بازدید از برخی بیمارستانهای استان مازندران با اشاره به درجه موج پنجم تاج نسبت به امواج قبلی اظهار داشت: ظرفیت تخت های بیمارستانی همیشه متناسب با اوج تاج افزایش می یابد و افراد فاقد نگران این باش

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تعداد بیماران سرپایی بستری در بیمارستان ها افزایش یافته است ، افزود: تقریباً 80 درصد بیماران با درمان موقت و سرپایی به خانه برمی گردند.

وی گفت: در برخی زمینه ها کاستی هایی وجود دارد. “یکی از کارهایی که ما در این زمینه انجام دادیم افزایش مهمان نوازی موقت بود.”

معاون وزیر بهداشت گفت: مردم نباید نگران تختخواب باشند زیرا دانشگاه های علوم پزشکی بلافاصله تختخواب را با توجه به نیاز خود اضافه می كنند. مهم این است كه افراد برای جلوگیری از سفرهای خانوادگی ، اجتماعات و عروسی كمك و همراهی كنند.

یان بابایی افزود: “با افزایش تعداد تخت ها ، اما مردم به پروتکل ها توجه نمی کنند ، مطمئن باشید که تعداد تخت ها در همه جا کاهش می یابد.

“خوشبختانه ، با وجود افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونر قلب ، تعداد بیماران جدی آنقدر زیاد نشده است و مرگ و میر ، اگرچه به اندازه خود نیست ، اما به نسبت افزایش تخت و تخت ، زیاد نیست. ، “او گفت.

معاون وزیر بهداشت دلیل آن را مراجعه زودهنگام افراد به مراکز درمانی دانست و گفت: بیمارانی که زودتر به مراکز درمانی مراجعه می کنند زودتر از خدمات درمانی بهره مند می شوند و این می تواند بیماری را متوقف کند.

بیشتر بخوانید  ماجرای تهدید به ترور آیت الله قزوینی از سوی وهابیت- اخبار دین ، قرآن و اندیشه - اخبار فرهنگی تسنیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید