آژانس فارس گیلان به اهداف عالی رسانه نزدیک است / استفاده از یک مدیر موثر غدیر پیام مهمی است


به گزارش نمایندگی فارس در رشت ، مدیر و اعضای تحریریه دفتر نمایندگی فارس در گیلان با آیت الله رضا رمضانی رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده ساکنان گیلان در مجلس خبرگان آنها در دفتر او ملاقات کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فارس گیلان به اهداف بزرگ رسانه نزدیک است ، گفت: آژانس فارس در اهداف خود موفق است و یکی از معتمدترین رسانه ها در بین مردم و مردم است. انقلاب ، اما باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

آیت الله رضا رمضانی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در حل بسیاری از مشکلات جامعه در برابر تحریم ها ، گفت: اخبار و رسانه ها می توانند در بسیاری از زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و ورزشی تغییر بزرگی ایجاد کنند.

وی با اشاره به عملکرد غول های رسانه ای جهان افزود: صهیونیست ها در تلاشند با استفاده از رسانه های فرعی خود موجی از ناامیدی بنابراین ، رسانه های انقلابی باید رویکردی مانند خبر خوب ایجاد شده در خبرگزاری فارس ، برنامه ها استکبار خنثی کردن.

مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی بداخلاقی های رسانه ای گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی رسانه ها در کشور و حتی استان گیلان در انتقاداتشان ناعادلانه عمل می کنند و در برخی موارد رسانه ها غیراخلاقی نیروهای مذهبی مذهبی را نابود می کنند که این بسیار تاسف آور “این دارد.

رمضانی منبع اخبار خبرگزاری ها را به صحت خبر در این رسانه بستگی داد و تصریح کرد: صحت خبر در خبرگزاری بسیار مهم است ، زیرا اگر خبری در رسانه ها تکذیب شود ، اعتماد مردم به این امر خبرگزاری از دست خواهد رفت منبع نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  آمریکا ۱۴ بانک عراقی مرتبط با ایران تحریم کرد

وی با تأکید بر لزوم توجه به ساده سازی و حل مشکلات جامعه اظهار داشت: خبرگزاری ها نیاز به ساده سازی و کمک به حل مشکلات جامعه دارند و بسیاری از حوادث را رصد می کنند و آنها را به توجه کارکنان می رسانند.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز با استقبال از فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: “بحث های زیادی در مورد دهه امامت و ولایت مطرح شده است و وی حضرت عبدالغدیر را یکی از بهترین جشنواره ها می داند. “

رمضانی معتقد است که یکی از لحظات مهم در بایرام غدیر مسئله امام و ولایت فقیه است و افزود: دین باید تفسیر شود و نقش ائمه در رسیدن به این مهم بسیار مهم و م effectiveثر است ، اما متأسفانه فقط برخی افراد می دانند نقش رهبری در مدیریت جامعه اسلامی. “

وی با تأکید بر لزوم توجه به پیام گادر در هنگام تعیین مدیران در کشورهای اسلامی ، اظهار داشت: امروز بحث و یادآوری این عید توسط گادیر باید در جامعه اسلامی تأثیرگذار باشد و مهمترین نتیجه گادیر استفاده از مدیران م effectiveثر است. در جامعه. “

به گفته یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری ، حضور مردم در سرنوشت خود ، یا همان مردم سالاری دینی ، پیام دیگری از غدیر است که امام راحل (ره) با پیروزی در انقلاب اسلامی به دست آورد.

رمضانی با بیان اینکه مسئله مهم و پیام گادر در انتخاب وزرا به سبک جمهوری اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد ، افزود: مشارکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود در واقع ایجاد حاکمیت بر اساس دین است ، به طوری که مدیران در جمهوری اسلامی باید براساس معیارها باشد. “اسلامی و انقلابی باید در صف مقدم باشد.

بیشتر بخوانید  این عکاس ایسنا برنده جایزه عکس سال مطبوعات شد

وی با تأکید بر اینکه دین توسط امامت و فلائیت فقیه تکمیل می شود ، گفت: دین بسیاری از نیازهای انسان را برآورده می کند ، اما ما باید از این توانایی برای تبیین عمیق ، جامع و دقیق دین استفاده کنیم.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه باید از ظرفیت دین و قرآن برای حل مشکلات فرهنگی جامعه استفاده کرد ، گفت: آسیب های مختلفی به دلیل تأثیر فرهنگی استکبار در جامعه به این دلیل است که پیامبر خاتم 25 سال است که تلاش می کند تا درباره تغییر بحث کند.

وی با بیان اینکه صداقت در سیاست باید به معنای واقعی شعار اصلی کاندیداها شود ، افزود: خواسته من از کاندیداها در زمان های مختلف این بود که صداقت در سیاست را سرلوحه امور و شعارهای خود قرار دهند و به آن عمل کنند ، زیرا در این نگرانی های بسیاری از مردم رفع شد

اخلاق و آموزش رسانه دو مقوله و اولویت استان گیلان است

فارس گیلان ، رئیس اجرایی آژانس نیز از ورود عید غدیر به این نشست استقبال کرد و گفت: همه پیام های غدیر از جمله مسئله ولایت ، اطاعت امام ، بصیرت ، دینداری و دین باروری باید به مردم منتقل شود.

ابراهیم افشاری با اشاره به نقش رسانه ها در رفع مشکلات استان گیلان گفت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در حل و شناسایی بسیاری از مشکلات دارند اما باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی با ارزیابی مواضع آیت الله رمضانی در مورد مسائل گیلان ، افزود: “دیدگاه افراد اعضای خبرگان رهبری یک دیدگاه علمی است زیرا آنها معتقدند که اعضای خبرگان رهبری در مواقع حساس وقتی مسائل را تحت تأثیر قرار می دهند ، تأثیر دارند. “

بیشتر بخوانید  نمایشگاه کتاب امروز و فردا

فارس گیلان با تأکید بر لزوم ارتباط اعضای مجلس خبرگان و علما با رسانه ها ، اظهار داشت: هرچه ارتباط علما و نخبگان با رسانه ها بیشتر شود ، حل مشکلات احتمالی جامعه به یک بحران تبدیل نمی شود و راه حل آنها به راحتی در دسترس باشد

افشاری با اشاره به سبک حکمرانی در آژانس فارس گفت: امروز در رسانه ها و اخبار باید جایی باشد که مستقیماً با میز مردم سروکار داشته و درد جامعه را التیام بخشد تا با این مشکلات مردم حل شود استراتژی اخبار “

وی یکی از راه های حل مشکلات کشور از جمله تداوم و تعامل بین رسانه ها و مردم دانست و گفت: سیستم فارسی من و بازی در خبرگزاری شکل گرفته توسط تامردام در این سیستم مشکلات و موضوعات آنها را ضبط می کند و خبرگزاری باید مشکلات را حل کند. تا رسیدن به نتیجه “

فارس گیلان ، مدیرعامل آژانس با اشاره به برنامه نیروی استكبار رسانه ای در ایجاد ناآرامی در كشور ، گفت: ما خبرهای خوبی به عنوان استراتژی داریم ضمن استفاده از آن برای ایجاد صلح در جامعه ، ضمن حمایت از مطالبات مردم “

افشاری اخلاق و آموزش رسانه را دو موضوع مهم ، محور و نیاز در گیلان دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از رسانه ها شاهد بی اخلاقی رسانه ها بوده اند و این مسئله مهم در حال گسترش است و اگر به آن فكر نكنیم به زودی شاهد بحران در آن. “ما حوزه انتخابیه خواهیم بود.

انتهای پیام / 84007


دیدگاهتان را بنویسید