گزارش پلیس فدرال آلمان از وضعیت چشمگیر سیلاب – اخبار اروپا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که پلیس فدرال آلمان در گزارشی هولناک به دولت فدرال آلمان ، تصویری تلخ از وضعیت امنیتی مناطق سیل زده آلمان به تصویر کشیده است.

این گزارش محرمانه روز سه شنبه توسط وزارت کشور آلمان دریافت شد.

این گزارش وضعیت مناطق سیل زده را بسیار چشمگیر توصیف می کند.

برخی از نکات برجسته گزارش این بود که برآوردن نیازهای مردم منطقه بسیار مشکل ساز تلقی می شود و تأکید می کند که بسیاری از قربانیان سیل اخیر هنوز فاقد آب ، برق و تجهیزات گرمایشی هستند. روحیه بسیاری از قربانیان بد است. شرایط به ویژه برای امدادگران بسیار بد است و بستری شدن در اورژانس رو به کاهش است.

به گفته پلیس فدرال آلمان در ایالت راینلاند-فالتز ، برخی از تندروها برای جلوگیری از امداد رسانی از لباس پلیس استفاده می کنند. کلاهبرداران در تلاش هستند خدمات اورژانس را مسدود کرده و مناطق سیل زده را پاکسازی کنند.

گزارشاتی از مناطق سیل زده گزارش شده است که نیروهای امدادی نفرین می شوند یا در سطل زباله انداخته می شوند.

در همین حال ، راینر وند ، رئیس انجمن پلیس فدرال آلمان ، گفت که این فاجعه سیل کارناوال برای تندروها نیست. وی افزود که وقتی آنها به یک منطقه عملیاتی تقسیم شدند ، پلیس باید آنها را آزاد کند.

سخنگوی دولت آلمان دیروز با مشاهده فعالیت این کلاهبرداران در مناطق سیل زده ، آنها را به دلیل استفاده از فاجعه در مناطق سیل زده محکوم کرد.

به گزارش دویچه وله ، دو هفته پس از سیل فاجعه بار در آلمان ، 73 نفر هنوز مفقود شده اند. روند بازیابی آغاز شده است ، اما بسیاری از شهروندان هنوز به آب و برق دسترسی ندارند. بازسازی راه ها و راه آهن بیش از دو میلیارد یورو برآورد شده است.

بیشتر بخوانید  ۵۵۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وزیر امور خارجه رود آیلند ، هربرت رویل گفت که هنوز 73 نفر از آنها خبر ندارند. وی خاطرنشان کرد: تعداد کشته شدگان در کشور 134 نفر است.

به گفته هربرت رویل ، فرایند شناسایی اجساد دشوار است و شناسایی از طریق اثر انگشت ، آزمایش ژنتیک یا تطبیق رادیوگرافی دندان قابل انجام است.

47 نفر در راین وستفالن کشته شدند. 23 نفر از آنها در خیابان ها غرق شدند و چهار نفر آتش نشان هستند.

نزدیک به 23000 امدادگر در عملیات امدادرسانی در نوردراین-وستفالن شرکت داشتند. به گفته مقامات ، بهبود مناطق سیل زده مدت زیادی طول خواهد کشید. زیرساخت های تامین آب و تامین آب با آب آشامیدنی ، برق ، گاز و تلفن به طور جدی آسیب دیده و بازسازی آغاز شد.

برآوردهای اولیه نشان می دهد که برای بازسازی زیرساخت های حمل و نقل مانند راه آهن و جاده ها تقریباً 2.3 میلیارد یورو نیاز است.

کارشناسان معتقدند مدرن سازی این تاسیسات و ساخت آن به گونه ای که در سیلاب های آینده آسیب نبیند ، هزینه ها را افزایش می دهد.

دولت آلمان همچنین در مورد وقوع سیل در ایالت های راینلند-فالتز و راین-وستفالن هشدار داده است. خطر دوباره جاری شدن سیل وجود دارد زیرا سیستم فاضلاب در این مناطق سیل زده به درستی کار نمی کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید