اعتماد به کو برکت در چرخه واکسیناسیون / اصفهانی ها واکسن های ایرانی را برای تزریق ترجیح می دهند – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهاندر روزهایی که واکسن کو برکت وارد چرخه واکسیناسیون شد ، شاهد اعتماد مردم به دستاوردهای دانشمندان خود هستیم تا حدی که آنها واکسن خود ما را به واکسن خارجی ترجیح می دهند. شهروندان اصفهانی که درگیر دریافت واکسن هستند ، اکنون از واکسن ایرانی استقبال کرده اند.

| بیشتر 10درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یک دوز واکسن دریافت کرده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار واکسیناسیون گفت: در حال حاضر از حدود 4.5 میلیون نفر در 22 شهر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، بیش از 10 درصد حداقل دریافت کرده اند یک دوز واکسن و 2.7٪ از این جمعیت 2 دوز واکسن دریافت کرده اند. “

طاهره چنگیز افزود: این مقدار در برابر واکسیناسیون 70 درصد از مردم بسیار ناچیز است ، اما برای رسیدن به واکسیناسیون 70 درصد راه طولانی در پیش داریم و کارهای زیادی برای انجام داریم.

وی با بیان اینکه امکان تزریق روزانه 23 تا 25 هزار نفر وجود دارد ، گفت: اگر می خواهیم تا ماه فوریه به میزان قابل قبولی برای واکسیناسیون 70 درصد از جمعیت برسیم ، به شرط تهیه واکسن ، این تعداد باید باشد دو برابر شده ، به این معنی که می توانیم روزانه 50،000 دوز واکسن تزریق کنیم و این نیاز به افزایش تعداد مراکز و کارکنان دارد تا بتوانیم واکسن را در 3 شیفت از 7 به 12 ساعت تزریق کنیم.

در صورت موجود بودن واکسن کو برکت ، مردم می توانند این مارک را انتخاب کنند

بیشتر بخوانید  فروش ۲۰ هزار ربع سکه در بورس کالا

رئیس مرکز بیماری های عفونی مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به نحوه ثبت واکسن کرونا گفت: افراد می توانند با ورود به سایت salamat.gov.ir و تاریخ تقریبی ، مکان و زمان تقریبی کد ملی خود را در قسمت قرار واکسیناسیون وارد کنند. به مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده و پس از دریافت پیام متنی برای واکسن ویزیت کنید.

رضا فدایی افزود: به مشتریان توصیه می شود با توجه به تاریخ و ساعت مشخص شده در پیامک ها ، برای جلوگیری از ازدحام و ازدحام جمعیت به مراکز مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

روی با بیان اینکه تاکنون 6 مارک واکسن در اصفهان تزریق شده است ، گفت: انتخاب مارک خاص برای مشتریان امکان پذیر نیست و از مردم خواسته می شود در مارک های مختلف مانور ندهند و از تجهیزات استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مردم از واكسن Ioan از كو بركت ، در صورت دریافت مقادیر قابل توجهی از این مارك از وزارت بهداشت ، افرادی كه مایل به دریافت واكسن ایرانی هستند ، در صورت وجود اقدام خواهند كرد.

روزانه هزاران واکسن در مرکز ادغام الزهرا تزریق می شود

معاون وزیر بهداشت در مرکز بهداشت №2 در اصفهان با اشاره به تزریق واکسن کو برکت در مرکز تلفیق الزهرا گفت: روزانه هزار دوز در این گروه در دو گروه زن و مرد تزریق می شود.

مهیار حاجیمالیان افزود: واکسن هایی که به مرکز ادغام الزهرا تزریق می شود از سبد واکسن ملی است و این مرکز خدمات واکسیناسیون در خانه و اتومبیل را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  فوری؛عارف معاون اول رییس جمهور شد

به گزارش تسنیم ، روند واکسیناسیون در اصفهان به سن 58 سالگی رسیده است و ما امیدواریم که واکسیناسیون افزایش یافته و تاج آن از بین برود.

انتهای پیام / 166 / ش

دیدگاهتان را بنویسید