بازی های المپیک 2020 توکیو مالایی: من در مسابقه مرگ شرکت کردم / امیدوارم رتبه بهتری نسبت به دوازدهم کسب کنم – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار اعزامی آژانس تسنیم از توکیو ، نازنین مولای امروز در نیمه نهایی رقابت های روئینگ انفرادی بانوان در پایان مسابقه با حریفان خود ششم شد و به فینال A راه پیدا نکرد.

این قایقران کشورمان در مورد عملکرد خود در این قسمت از مسابقه گفت: مسابقه امروز به معنای واقعی مسابقه مرگ بود. در گروه من افرادی بودند که باید فردا در فینال A شرکت کنند و قطعاً مدال های طلا و نقره خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در طول مسابقه کاملا احساس می کنم بازیکنانم در چه مرحله ای قرار دارند. بعد از قایقرانی در 500 ، 600 متر فهمیدم که رقبای من بسیار قدرتمندتر از من هستند ، زیرا این رشته متعلق به آنها و کشورشان است که آنها نیز وارد کشور ما شده اند.

وی گفت: “اگر او می خواست به سرعت حریفانش پیش برود ، دیگر انرژی برای مسابقه فردا باقی نمی ماند.” بهترین فکری که به ذهنم رسید این بود که یک مسابقه خوب درست کنم و طوری به انتهای خط بروم که برای فردا انرژی داشته باشم ، زیرا ما باید بدون وقفه به مرحله بعد مسابقه برویم.

مالایی با یادآوری اینکه فینال B روئینگ انفرادی بانوان در جایگاه هفتم تا دوازدهم قرار دارد ، گفت: در این مرحله مسابقه را می دوم به این امید که بتوانم جایگاه دوازدهم خود را ارتقا دهم.

قایقران المپیک در پایان گفت: مقام 25 در قسمت بانوان و 22 در قسمت آقایان بهترین مقام هایی است که قایقرانان کشورمان تاکنون در بازی های المپیک به دست آورده اند. خدا را شکر ، برای این دوره موفق شدم مقام دوازدهم را کسب کنم و امیدوارم بتوانم آن را ارتقا دهم.

بیشتر بخوانید  کاسیانو به پرسپولیس پیوست / عکس

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید