لحظه به لحظه با نتایج هفتمین روز بازی های المپیک 2020 توکیو ، نازنین مولای به آخرین تلاش های قایقرانی ایران / صعود به رده ششم به دوازدهم نرسید – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر هفتمین روز بازی های المپیک 2020 توکیو ، تنها دو ورزشکار ایرانی در این رقابت ها شرکت می کنند. هانی رستمیان در تیراندازی و نازنین مولای دو ورزشکار ایرانی هستند که در این دو رشته با هم رقابت می کنند.

* سفر با قایق: نازنین مولای ملی پوش کشورمان در نیمه نهایی گروه خود از ساعت 6:20 در نیمه نهایی گروه خود با حریفانی از ایالات متحده آمریکا ، اتریش ، نیوزلند ، کانادا و انگلیس رقابت کرد.

در مرحله نیمه نهایی ، قایقرانان نیوزیلند ، انگلیس و اتریش اول تا سوم شدند و به فینال A رسیدند ، در حالی که سایر قایقرانان به فینال B راه یافتند.

مرحله نیمه نهایی در دو گروه برگزار می شود و نفرات اول تا سوم به مرحله نهایی راه می یابند و فینالیست های بعدی برای یكی از مقام های ششم تا دوازدهم رقابت می كنند. کسانی که به فینال صعود می کنند برای یک مکان با هم رقابت می کنند.

تیراندازی - المپیک توکیو 2020 ، قایقرانی - المپیک توکیو 2020 ، المپیک توکیو 2020 ،

* تیراندازی کردن: هانیه رستمیان ، یکی از پرچمداران ایران ، در مراسم افتتاحیه در تپانچه 25 متری و در قسمت دقیق مسابقه می دهد.

مسابقات مقطع سرعت نیز روز جمعه برگزار می شود تا تکلیف مدال آوران این مسابقات مشخص شود.

در حال بروز رسانی …

بیشتر بخوانید  چند نشانه کسی که باید از او حتما دوری کنید

دیدگاهتان را بنویسید