گزاره ای مهم از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مورد موج سوم تاجی


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ، پس از اوج غیر منتظره بیماری ویروس کرونا در دلتا کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای هیئت مدیره ، روسای بیمارستان ها ، شبکه های بهداشتی و اعضای ضدحمله تاج بیانیه هایی درباره وضعیت موج سوم تاج در استان صادر کردند. متن آن به شرح زیر است؛

مردم محترم از دهات
سلام و ادب و احترام
تبریک عید سعید فطر
متأسفانه ، سومین شیوع بیماری کرونر قلب در استان تعداد زیادی از مردم را به سرعت تحت تأثیر قرار داد و تعدادی از آنها را در بیمارستان بستری کرد. بنابراین امروز بیش از 3 مورد مثبت در استان وجود دارد و اکنون بیش از 4 بیمار بستری و حدود 3 بیمار به طور موقت در کلینیک های بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه بین 5 تا 3 بیمار به خدمات بیمارستان نیاز دارند.

همچنین 5 بیمار کرونر با بیماری های جدی در بخش های مراقبت ویژه استان وجود دارد. تمام تخت های بیمارستانی احتمالاً طی روزهای آینده و مرگ های دو رقمی در هفته های آینده تکمیل می شوند.

در این شرایط خطرناک ، بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و ادامه اجتماعات خانوادگی و مسافرت باعث افزایش تصاعدی تعداد بیماران و افزایش مرگ و میر می شود.
در این شرایط ، حتی اگر با تغییر کاربری بخشهای موجود یا راه اندازی بیمارستانهای تازه تاسیس ، تخت های جدید اضافه شود ، کادر مجرب برای ارائه خدمات در صورت لزوم در دسترس نخواهند بود و کارمندان و پزشکان فعلی نمی توانند مدیون شدت جسمی باشند خستگی. از نظر فکری روز به روز کمتر و کمتر می شود.

بیشتر بخوانید  افتتاحیه کتاب "عروسک گمشده من" در روز ادبیات کودکان

ادامه محدودیت ها در افراد باعث خستگی و کاهش پایبندی به دستورالعمل های بهداشتی می شود ، اما کار شبانه روزی ، بیماری سریع و درگیری است خانواده مرگ همکاران در استان نیز به شدت طرفداران بهداشت را خسته کرده است. از ابتدای کرونا ، مراکز بهداشتی در استان به طور مداوم به بیماران مبتلا به Covid و غیر Covid خدمات ارائه می دهند و در این مدت آنها فرصت استراحت و جوان سازی ندارند.

بنابراین ، ما انتظار داریم که افراد باهوش از حومه روستا با عدم انجام یا شرکت در اجتماعات مختلف ، واکسیناسیون و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی از ورود این ویروس شیطانی به مراکز خانواده خود جلوگیری کنند.

اگر ویروس را ترک کنید ، طرفداران بهداشت به تنهایی قادر به محافظت از جان بسیاری از قربانیان ویروس نخواهند بود.

ما همچنان تلاش خواهیم کرد تا وظیفه خود را انجام دهیم ، اما علی رغم استفاده از حداکثر ظرفیت مناطق بهداشتی و درمانی در استان و اقدامات چشمگیر ستادهای استانی و شهرستانی برای مدیریت بیماری تاج. این فرصت ها در حال اشباع شدن است و ما به طرز دردناکی یادآور می شویم که اگر بی تفاوتی و سهل انگاری عمومی ادامه یابد ، به زودی تعداد بیماران جدی که منتظر تخت پشت درهای بیمارستان هستند افزایش می یابد و ما شاهد مرگ بسیاری از عزیزان خود خواهیم بود ، و از متخلفان بهداشت پشیمان هستیم دستورالعمل ها باقی خواهند ماند.

و آخرت برای متقیان

اعضای شورای دانشگاه ، روسای بیمارستان ها ، شبکه های بهداشتی و اعضای ضد کارکنان کرونا
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بیشتر بخوانید  فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق

انتهای پا / 82009


دیدگاهتان را بنویسید