شیوع ویروس کرونا جدید در کهگیلویه و بویراحمد بسیار گسترده تر شده است – اخبار کهگیلویه و بویراحمد – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اسوجپرویز یزدان پناه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته ، تاج چهار کشته در استان داشته است تا تعداد افرادی که بر اثر این بیماری فوت کرده اند را به 732 نفر برساند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 405 بیمار در بیمارستانهای خاصی در تاج بستری هستند كه از این تعداد 132 نفر به طور كامل بیمار هستند و 20 نفر نیز در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد بیماران کرونر ترمیم شده در استان تاکنون 52 هزار و 162 نفر گزارش شده است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: از 700 پاسخ به نمونه PCR به دست آمده از آزمایشگاه سلول های مولکولی یاسوج ، حدود 50٪ موارد مثبت بوده و بیشترین موارد مثبت را به ترتیب در بویراحمد ، گچساران و کهگیلویه و همچنین 283 نمونه آزمایش سریع در داشته اند. استان. ، 20 درصد موارد مثبت است و آنها عمدتا در کهگیلو ، باشت و بهمئی هستند.

وی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا ویروس جدید بسیار گسترده تر است و میزان آسیب های ناشی از این ویروس در استان و کشور افزایش یافته است ، بنابراین ما باید با همدلی نسبت به این ویروس حساس باشیم.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته ، تلاش های زیادی برای کنترل بیماری انجام شده است و مشارکت انسان در پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه منجر به این تلاش ها شده است و انتظار می رود مشارکت انسان با رعایت دستورالعمل ها و عدم وجود بهداشت افزایش واکسن ها و اقناع واجد شرایط افراد واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید  بخشی از مردم تا ۱۲۰ سال آینده هم صاحب مسکن نمی شوند

انتهای پیام / 544

دیدگاهتان را بنویسید