عفونت از 97 هزار و 369 زنجانی به کوید 19


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ، بر اساس گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان در اسفند ماه سال گذشته ، 9 هزار و 935 بیمار بستری در استان زنجان به طور قطعی آلوده شده اند. وووید 19 براساس آزمایشات آزمایشگاهی تایید شده ، 8336 نفر از آنها پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

طبق همین گزارش ، آمار بیماران سرپایی با وووید 19 از ابتدای شیوع ویروس ویروس کرونا در این استان ، طبق آزمایشات آزمایشگاهی ، 87434 مورد وجود دارد که از این تعداد 353 مورد در 24 ساعت گذشته ثبت شده است و مجموع بیماران مبتلا به این بیماری در استان را به 97369 نفر می رساند.

در حال حاضر ، 275 نفر در بیمارستان های استان زنجان به علت وووید 19 بیمار مشکوک وجود دارد که 19 نفر از آنها در میان بیماران روزانه هستند.

براساس همین گزارش ، آمار تجمعی بیماران بستری در بیمارستان های استان زنجان از جمله بیماران با قطعیت وووید 19 و 27991 مظنون اعلام شدند.

همچنین در هنگام شیوع ویروس ویروس کرونا 1525 نفر جان خود را از دست داده اند که دو نفر از آنها جز among آمار روزانه هستند.

در حالت ویروس کرونا ما باید به مردم کمک کنیم تا آسیب نبینند

استاندار زنجان گفت: در مقابل فوران تاج باید همه کمک کنیم تا کمترین آسیب به مردم نرسد.

فتح الله حقیقی گفت: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت است زیرا شیوع ویروس جهش یافته افزایش یافته و این حتی در سنین پایین نیز تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید  افرادی که کرونا گرفته‌اند، چه زمان دوز سوم تزریق کنند؟

وی ادامه داد: در طول 18 ماه ما در تاج گذاری شرکت کردیم ، با کمک مردم ، شرایط عملکرد استان در مدیریت بیماری ها خوب بود.

حقیقی گفت: اگر همکاری و حمایت مردم العباس در سال گذشته نبود ، با فاجعه ای روبرو می شدیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه واکسیناسیون تاج به معنای درمان و جلوگیری از عفونت نیست ، افزود: باید در مراسم محرم تا حد امکان از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

انتهای پیام / 73004 / ق


دیدگاهتان را بنویسید