پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر ، جامعه را از آسیب ها و ناهنجاری ها محافظت می کند


به گزارش خبرگزاری فارس از بانه ، ماموستا عبدالرحمن هدی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه الحاق به امر به معروف و نهی از منکر در بانه اظهار داشت: همه مسائل جامعه در اجبار امر به معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: “هیچ فریضه الهی اساسی تر از امر به معروف و نهی از منکر نیست و خروج ما از امر به معروف و نهی از منکر می تواند ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد.”

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: احیای بانه و اجرای امر به معروف و نهی از منکر اکسیر بهداشت عمومی است و بدون شک تحمیل امر به معروف یک حق ، یک وظیفه است. و همه مردم باید برای نهادینه کردن تلاش کنند. آنها در جامعه مهم و ضروری هستند.

علاوه بر این ، ماموستا خدایی به مزایا و برکات افراط در امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: انجام وظیفه اجباری برای تحمیل امر به معروف و نهی از منکر بالاترین محافظت از جامعه است.

وی خاطرنشان كرد: یكی از شاخصه های اصلی جامعه اسلامی اعمال تكلیف برای پیوستن به امر به معروف و نهی از منكر برای بهبود فضای جامعه است ، زیرا انجام این وظیفه تمام آسیب ها ، ناهنجاری ها و خطرات ناشی از آن را از بین می برد. دلایل دیگر. برای انحراف و انحطاط. “

امام جمعه بانه با تأکید بر جهانی بودن انتساب امر به معروف و نهی از منکر ، توضیح داد: همه ما نباید با رفتار ، کردار و گفتار خود به این سمت برویم تا عمل نادرست و گناه را در جامعه تشویق کنیم ، زیرا همه حتی می توانند شروع کنند با اخم ساده جلوی گسترش گناه را بگیرید.

بیشتر بخوانید  عارف غلامی: دادگاه خیلی خوب بود

سرانجام ، ماموستا هودای اظهار داشت: اگر انکارها و گناهان به طور علنی در جامعه گسترش یابد و کسی در برابر آنها واکنش نشان ندهد ، این روند بر عموم مردم تأثیر می گذارد و در اینجا اهمیت و ضرورت پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر را تحت تأثیر قرار می دهد. انکار آشکار می شود.

انتهای پیام / 2330/70


دیدگاهتان را بنویسید