عکس و بیوگرافی سپهر حیدری و همسر و فرزندش


عکس و بیوگرافی سپهر حیدری و همسر و فرزندش

سپهر حیدری فوتبالیست ، فرزند سیاوش حیدری ، یکی از مربیان فوتبال ، متولد 29 خرداد 1359 در اصفهان است.

زندگی شخصی سپهر حیدری

زندگی شخصی سپهر حیدری در ازدواج و فرزندانش خلاصه می شود و این دو به همراه خانواده اش تمام زندگی شخصی سپهر حیدری را تشکیل می دهند.

من و همسرم شروع به معاشرت کردیم که همسر و خانواده ام حدود سال 2014 به مرکز بولینگ ایران اریکه آمدند و من او را به طور اتفاقی دیدم و در نگاه اول احساس عمیقی نسبت به او داشتم ، که باعث شد او در همان مکان باشد ، من به او پیشنهاد دادم پیشنهاد و او قبول کرد!

سه سال بعد از ازدواج ما ، خدا یک هدیه دیگر به من داد و من یک فرزند داشتم. پسری به نام دیاکو ، همسرم و پسرم بهترین هدیه خدا به من هستند. چند سال پیش فرزند دیگری داشتیم و شادی ما چند برابر شد.

همسر سپر حیدری مربی تکواندو است و مدال مربیگری دارد و فعالیت های زیادی در زمینه ورزش داشته است.

گفتنی است که همیشه زندگی ورزشکاران با حاشیه هایی روبرو بوده و سپهر حیدری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خود وی درمورد زمینه های آزار دهنده ای که باعث ایجاد او در زندگی دیگران و حتی طرفدارانش شده است ، موارد زیر را می گوید:

برخی از حاضران در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی ، که من و همسرم را از نزدیک یا دور با هم دیده اند ، می گویند که من و همسرم در مراسم تشییع جنازه هادی عزیز در حالی که ماه ها و همسرم ازدواج کرده بودیم ، شرکت کردیم.

ازدواج آرام سپهر حیدری با همسرش حاشیه های مختلفی را برای آنها به وجود آورد و این حاشیه ها از جایی می آید که سپهر حیدری مجبور به ایجاد روشنگری در فضای مجازی و صفحه شخصی اش شد.

دوران بازی سپهر حیدری

سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه های حرفه ای و جوانان را دارد. وی بیش از 300 بازی در باشگاه جوانان ذوب آهن و باشگاه های حرفه ای پرسپولیس ، مس کرمان و ذوب آهن انجام داده و همچنین سه بار در تیم ملی ایران بازی کرده است.

سپر حیدری 124 بار برای پرسپولیس بازی کرده و 31 گل برای آن تیم به ثمر رسانده و 31 بار برای مس کرمان بازی کرده و یک بار نیز برای آن تیم گل زده است.

بیشتر بخوانید  تدارک روسیه برای الحاق ایران به بریکس

تیم های دیگری که سپهر حیدری در آنها بازی کرده است شامل ذوب آهن است که 128 بار برای تیم بازی کرده و 10 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

یکی از با ارزش ترین گلهایی که سپهر حیدری موفق به زدن آن شد به زمانی برمی گردد که تیم پرسپولیس مقابل تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت و به دلیل حساسیت بازی ، سپاهان حتی با تساوی مقابل پرسپولیس می توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. اما با گلی که سپهر حیدری در دقیقه 96 بازی پرسپولیس به ثمر رساند ، موفق شد سپاهان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و پرسپولیس را برای دومین بار به قهرمانی لیگ برتر ایران برساند ؛ به این ترتیب او توانست جایگاه والایی در قلب هواداران و دنیای فوتبال خود پیدا کند.


بیشتر بخوانید: عکسهای ضد و نقیض همسر یک فوتبالیست معروف


سپر حیدری در دنیای فوتبال سرآمد بود

سپر حیدری جوایز زیادی را در دنیای فوتبال کسب کرده است و می توان گفت یکی از بازیکنان خوب و محبوب است.

تمایزات وی در زمینه لیگ ها و جام های برتر بحث برانگیز است که در ادامه در مورد آنها می خوانید.

  • حضور سپهر حیدری در لیگ برتر 2007 با پرسپولیس
  • حضور سپهر حیدری در سال 2004 در لیگ های بزرگ ذوب آهن اصفهان
  • حضور سپهر حیدری در جام حذفی سال 2002 ، قهرمان ذوب آهن
  • حضور سپهر حیدری در سال 2009 در جام حذفی ، قهرمان پرسپولیس
  • حضور سپهر حیدری در سال 2010 در جام قهرمانی با پرسپولیس تهران

اظهارات سپهر حیدری درباره عملکرد تیم ملی در دیدار برابر عراق در مقدماتی جام جهانی

سپهر حیدری در گفت وگو با “ورزش سه” درباره انتقاد از این بازی گفت: “ما مدتی مقابل تیم عراق مشکل داشتیم و در مکان های سخت و موقعیت های حساس همه می خواستند همان جایی که فکر می کردند فکر کنند.” در مکان خوبی نیست ، ما این تیم را برنده خواهیم شد

به نظر من بازی بسیار خوب تیم ملی در این مدت باعث شد تا در مرحله دفاع و حمله به خوبی ظاهر شویم و از فضای پشت خط دفاع آنها بهترین استفاده را ببریم و با پاسکاری ها موقعیت های زیادی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید  فوت و فن جادویی برای خوشمزه‌تر شدن خورش قیمه

پاشنه آشیل ما مقابل تیم عراق در آخرین دیدارها ضربات ایستگاهی بود ، اما در این بازی ضربات ایستگاهی کمتری به آنها دادیم.

ما در این بازی بسیار متمرکز بودیم و با تمرکز بالا ، موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و با بیشترین قدرت سه امتیاز مربوط به بازی را کسب کردیم.

انتقاد سپر حیدری از عملکرد تیم ملی در چهار مسابقه پایانی

به نظر من ، به طور کلی ، در این چهار بازی ما هر بار نسبت به زمان قبلی از نظر فنی پیشرفت داشته ایم و از آنجا که این بازی ها دوستانه نبوده اند ، این کیفیت بازی تیم ملی را افزایش می دهد.

اتفاق خوب این بود که اسکوئیچ خوب کار کرد ، بی سر و صدا و آرامشی را که در زمان ویلموتس و کیروش وجود نداشت به تیم ملی برگرداند و نگرانی از ورود کریم باقری به تیم ملی به حداقل رسید. اعلام وصول.

وی در مورد مرحله مقدماتی جام جهانی نیز توضیح داد: “هدف تیم ما این است که مثل همیشه به جام جهانی برود و در این دوره از مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد و مهم نیست کدام یک از تیم های شرقی یا غرب ، بیایید در یک گروه قرار بگیریم و اگر می خواهیم حضوری قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم ، برای ما مهم نیست که مقابل کدام تیم بازی می کنیم.

عکس و بیوگرافی سپهر حیدری و همسر و فرزندش

اظهارات سپهر حیدری در خصوص تساوی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

مدتها بود که منتظر دربی حذفی بودیم و من منتظر چنین اتفاق جالبی بودم. من فکر می کنم این یک بازی جالب باشد ، زیرا هر دو تیم آمادگی خود را اعلام کرده اند و باید یک بازی تماشایی باشد ، زیرا این بازی قطعاً برنده خواهد بود زیرا یک بازی است.

من معتقدم پرسپولیس از نظر سر و گردن از استقلال بهتر است و اگر شرایط این بازی با سایر بازی ها متفاوت باشد ، بازیکنان پرسپولیس هنوز آنقدر آماده هستند که هم در لیگ و هم در جام قهرمانی را از آن خود می کنند.

سپهر حیدری اکنون چه کاری انجام می دهد؟

سپر حیدری یکی از بازیکنان محبوب تیم پرسپولیس است که هوادارانش او را “خالق دقیقه 96” می خوانند.

بیشتر بخوانید  پروژه بن سلمان برای از نو ساختن عربستان تکمیل می شود؟ |‌ گذر شاهزاده از ایدئولوژی

در فضای مجازی ، گل او در دقیقه 90 آنقدر هیجان هواداران فوتبال را به همراه داشت که هوادارانش معتقدند بعد از گل حداداد عزیزی به استرالیا ، در هیچ مسابقه ای چنین گل حساس به ثمر نرسیده و هیچ بازیکنی نتوانسته است چنین گلی را به ثمر برساند. دنیای فوتبال. خلق كردن.

اکنون سپهر حیدری در کیش زندگی می کند و به عنوان مدیر تیم در آکادمی خودش به نام “سفیدپوشان سپهر کیش” کار می کند. گفتنی است بزرگان فوتبال و بزرگان تیم پرسپولیس نیز به عنوان دیگر اعضای این آکادمی در کنار سپر حیدری در کیش فعالیت می کنند.

خداحافظ سپهر حیدری از فوتبال

سپر حیدری در یک مصاحبه خبری اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

وی در مورد خداحافظی خود از دنیای فوتبال گفت: من می خواستم ضمن پوشیدن لباس پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کنم اما به دلیل شرایط خاص طی چند سال گذشته نتوانستم این کار را انجام دهم.

من و سال گذشته چندین پیشنهاد از تیم های مختلف داشتم ، اما طبق قولی که دادم هنگام خداحافظی از فوتبال لباس پرسپولیس را بپوشم ، بنابراین این پیشنهادات را نپذیرفتم و هیچ قراردادی را امضا نکردم.

اما در این مدت وقتم را به کلاس های مربیگری اختصاص دادم و اکنون خدمات خود را به عنوان مربیگری در جای دیگر و کار در مدرسه فوتبال خودم در کیش به دنیای فوتبال اختصاص داده ام.

برای همه بازیکنان پرسپولیس و بازیکنان پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و خوشحالم که افتخار بازی در چنین تیمی را دارم.

نتیجه:

سپر حیدری به عنوان یک بازیکن محبوب در دنیای فوتبال سال ها در زمین فوتبال باقی نماند اما به دلیل شایستگی های فراوان در فوتبال یکی از فوتبالیست های مشهور ایرانی است که تیم محبوب و اصلی اش هنوز پرسپولیس است و آرزو می کند پیروزی او در آینده. او همچنین فاصله دارد.

سپهر حیدری جدا از دنیای فوتبال ، پدری بسیار فداکار و همسری نمونه است.

با توجه به انرژی زیادی که او در مربیگری سرمایه گذاری کرده است ، انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور یکی از مربیان بزرگ کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید