بسیج 10 زندانی را از کرمانشاهی آزاد کرد


به گزارش ایرنا ، رسول بهرامپی پور روز چهارشنبه در حاشیه مراسمی در زندان مرکزی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه وکلای استان مفتخر به ادامه حرکت برای آزادی زندانیان در سال جاری و 28 نفر در کرمانشاه است. “چهار قدم آزاد شد.
وی با اشاره به اینکه ما در اجرای این طرح به دنبال سازگاری و جاسوسی مجدد زندانیان و اصلاح آنها به عنوان مهمترین هدف قانون کیفری و سیستم عدالت کیفری در تعیین مجازات و حفظ خانه گرم خانواده های دارای مشکلات مالی هستیم ، افزود: ما در حال كمك به كاهش جمعيت زندانها ، همچنين حجم پرونده هاي علني در دادگستري و از همه مهمتر ، فرهنگ سازي آزادي زندان به عنوان يك عمل خوب و پسنديده در جامعه نهادينه مي شويم كه خوشبختانه ما در اين زمينه نقش موثري داشته ايم. این مناطق

وکیل بسیجی گفت: گروه های جهادی بسیجیان نیز در زندان مرکزی کرمانشاه حضور داشتند تا مشاوره حقوقی و قضایی را به زندانیان و تیم های تیم معاونت بهداشت و درمان استان از جمله پزشک عمومی ، متخصص و دندانپزشک در زندان ارائه دهند و در زندان ارائه دهند. خدمات. “آنها اطلاعات پزشکی و اطلاعاتی در مورد نحوه درمان زندانیان ارائه دادند که کار بسیار ارزنده ای بود و مورد استقبال مسئولان زندان و زندانیان قرار گرفت.

بسیج 10 زندانی را از کرمانشاهی آزاد کرد

مدیرکل زندان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به مسئولان و میهمانان دعوت شده ، در این مراسم گفت: موسسه حقوقی بسیج جهادی است و علاوه بر وظایف ذاتی خود ، به سازمان زندان کمک می کند و تنها نهادی در استان است که مازاد بر کار است. او به قول های خود به زندانیان و زندانیان وفا می کند.
حمیدرضا پوریانی ، که از کانون وکلا بسیج برای فعالیت در اجرای جنبش آزادی زندانیان تشکر کرد ، به زندانیان آزاد شده گفت: «در این روزهای خوش از آزادی خود قدردانی کنید و از بازگشت خود به کانون خانواده نهایت استفاده را ببرید. ”
در ادامه مراسم دادستان نظامی استان کرمانشاه با تبریک عید سعید گدیر خم و سالگرد عملیات پرافتخار مرصاد گفت: “در آنجا که به حضور بسیج نیاز باشد او وارد کشور شده و با موفقیت فعالیت می کند. “

بیشتر بخوانید  مهدی قایدی از اسب میلیاردیش رونمایی کرد

موسوی افزود: امروز شاهد هستیم که دادگستری به بسیج بدهکار است ، به ویژه بسیج وکلائی که بدون انتظار در پرونده های تخصصی حقوقی و قضایی و همچنین مشاوره حقوقی ، خدمات کمک ، توزیع معیشت به دادگستری و زندانها کمک می کنند. ، رهایی. “مراقبت های پزشکی رایگان برای زندانیان و زندانیان فراهم می کند.

وی با ارزیابی خدمات موسسه حقوقی بسیج استان کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم همه دستگاه ها از زندانیان پس از آزادی حمایت کرده و زمینه اشتغال پایدار در جامعه را فراهم کنند تا یکی از عوامل اصلی جرم از بین برود.
دادستان نظامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات اسرای جنگی گفت: “در نیروهای مسلح ارتکاب جرم برای ما گران تمام می شود و بنابراین از تمام فرصت های خود برای جلوگیری از جرایم و محافظت از آنها استفاده خواهیم کرد.” و روحیه نیروهای مسلح. “سابق.

در پایان این مراسم حاج یزدان ناصری ، یکی از اعضای خانواده حاج یزدان ناصری ، مولودی خوانی را در وصف مولا علی (صلح مردم) و به عید بزرگ سعید گادیر خم قرائت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید