نصر محمدهانی: من از نظم و قدرت پرسپولیس لذت می برم


محمدهانی پرسپولیس

MeetNews – ناصر محمدحانی با اشاره به پیروزی 3 بر صفر ایرانی ها مقابل تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوب ، سرزنده و جذابی از سوی هر دو تیم دیدیم. یک مسابقه سالم و مهیج که اتفاقات زیادی را در دل خود جای داده بود و سرانجام با پیروزی تیم محبوب من به پایان رسید.

وی افزود: همه ما باید پرسپولیس را تحسین کنیم. من از نظم و قدرت تیم لذت می برم. پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام ضعیف ترین باشگاه ایران در این فصل بود. او در دربی پیروز شد و در مقابل تیم قدرتمندی مانند تراکتور سه بار پیروز شد. این انتشارات نشان می دهد که پرسپولیس در طول فصل همیشه در بهترین شرایط بوده است. البته فراموش نکنیم که در کنار دانش و شخصیتی که گل محمدی و همکارانش از خود نشان دادند ، تلاش بازیکنان و حمایت خوب مدیریت نیز محسوس بود. هواداران پرسپولیس نیز گل کاشتند.

مهاجم معروف پرسپولیس در دهه 60 و 70 ادامه داد: دوست دارم این تیم را با تیم دهه 60 مقایسه کنم. در آن زمان می توانستیم دو یا سه سال متوالی قهرمان شویم ، اما کسب 5 عنوان قهرمانی واقعاً جالب و شیرین است. امیدوارم روز جمعه پرسپولیس بتواند از سد پیکان عبور کند و قهرمانی دیگری به تاریخ باشگاه اضافه کند. بازیکنان باید بدانند که در یک مقطع حساس در تاریخ قرار دارند و باید بهترین عملکرد را داشته و در نهایت اقتدار تیم را نشان دهند.

محمدحانی سپس با تمجید از گل محمدی افزود: زمانی که در پرسپولیس به عنوان مربی کار می کردم یحیی بازیکن من بود و من او را به خوبی می شناسم. یحیی مردی منطقی ، کم حاشیه و باهوش است که تیمی مشابه تیم خودش ساخته است. او دقیقاً می داند از مربی چه می خواهد و به همین دلیل موفق است. می بینید که او با یک بار جابجایی روند بازی را تغییر می دهد و در هر موقعیتی تیمش با انگیزه و تکنیک بازی می کند. تیم ما با حضور او و بازیکنانی مثل سید جلال حسینی ، امید آلیشیا ، احمد نورالهی و … همیشه در بالای جدول است.

بیشتر بخوانید  کشتی‌گیر المپیکی قم با استقبال مردم وارد قم شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط مهدی عبدی توضیح داد: فکر می کنم عبدی به یک مهاجم تمام عیار تبدیل شود. من او را یک استعداد واقعی می دانم و معتقدم که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. عبدی از قدرت جوانی خود به خوبی استفاده می کند و در لحظات حساس تصمیمات مفیدی می گیرد. عبدی یک مهاجم آینده دار است و در خدمت تیم است اما باید از حاشیه ها دور باشد. وی به همراه دیگر بازیکنان تهاجمی مانند شهریار مغانلو ، عیسی القاطر ، مهدی ترابی و سایر کودکان تیم بسیار قدرتمندی را تشکیل داد که هواداران دوست دارند آن را تماشا کنند.

محمد هانی سرانجام گفت: من این پرسپولیس را یک قهرمانی آسیا می دانم. تیم ما آنقدر قدرتمند است که می توانیم به راحتی مسابقات آن را تماشا کنیم. این تیم ایده های خوب و مفیدی دارد و باید بیش از این مورد حمایت قرار بگیرد تا انشاالله بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برگردد و این بار کار را تمام کند.

دیدگاهتان را بنویسید