کلاهبرداران 130 میلیارد تومانی به جرم فروش حواله در استان بوشهر دستگیر شدند – اخبار بوشهر – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب جمسرهنگ حیدر سوسانی امروز به خبرنگاران گفت که تمام تخلفات 24 ساعته کنترل می شود ، زیرا متخلفان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا ، سوخت ، مواد مخدر و تخلفات اقتصادی در اولویت است ، گفت: فعالیت های شبانه روزی نیروهای انتظامی در مناطق مختلف استان ، اینگونه فعالیت ها را خطرناک کرده است. برای متخلفین

فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند جعلی فروش خودرو در شهرک جم خبر داد و گفت: اخبارموضوع کلاهبرداری با خرید و فروش حواله ها در شهر جم ، موضوع به طور قابل توجهی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سوسنی با اشاره به فعالیت مجرمانه کلاهبرداران در فروش خودرو با انعقاد قرارداد رسمی ، خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی در کارگاه پلیس مشخص شد که یک باند متقلب یک شرکت بازرگانی غیررسمی را تشکیل می دهد که اقدام به خرید و فروش خودروهای ایرانی می کند. از تورم بازار “طی 2 سال گذشته ، در حال آماده سازی قراردادهای رسمی ، آنها از کاندیداها پول دریافت کرده و آن را به حساب های شخصی خود واریز کرده و قول دادند که ظرف 3 تا 4 ماه ماشین را به صورت انتقال پول به مشتریان تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه این باند متقلب برای فریب شهروندان ابتدا به تعهد خود عمل کرده و پس از جلب اعتماد عمومی مجدداً ثبت نام مشتریان را انجام داد ، افزود: در عرض چند ماه پس از نوسانات قیمت خودرو و نحوه انتقال یک ماشین. “از شرکت های اتومبیل سازی ، متهمان به تعهدات خود عمل نمی کنند و از این طریق مبالغ قابل توجهی درآمد کسب می کنند.

بیشتر بخوانید  الزام تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو به پرداخت مالیات

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه 10 نفر از اعضای این باند به جرم تلاش پلیس جم دستگیر شده اند گفت: 480 شهروند جم با خرید و فروش 720 خودرو به ارزش 130 میلیارد تومان فریب خورده اند.

سوسنی از تشکیل پرونده کلاهبرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه اعضای دستگیر شده این باند کلاهبرداری پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی از مردم خواست پس از مشاوره با پلیس راهنمایی و رانندگی و اطلاع از آنها ، توصیه های پلیس را جدی بگیرند و کلیه معاملات با خودروها را در پلیس راهنمایی و رانندگی ثبت کنند.

انتهای پیام / 190‌ / ز

دیدگاهتان را بنویسید