پنج اثر برای بیستمین جشنواره منطقه ای تئاتر در مغان انتخاب شدند



به گزارش ایرنا ، احمد مسرت روز چهارشنبه گفت: نمایش “سرزمین بهشت” به کارگردانی یوسف داجو ، “پروانه ها” به کارگردانی رضا بایار و “گلهای پژمرده” به کارگردانی رسول حمیدی از بیله سوار از جمله آثار برگزیده هستند. برای این دوره از جشنواره.

وی همچنین از نمایش “مواظب بچه ها باشید” به کارگردانی حسین پورهالی کارگردان از پارس آباد و نمایش “سادافارین” به کارگردانی سمیه بیدار از گرمی به عنوان دیگر آثار برگزیده بیستمین جشنواره منطقه ای تئاتر در مغان نام برد.

دبیر جشنواره تئاتر منطقه ای مغان گفت: “این آثار پس از بررسی کمیته منتخب متشکل از جاوید رهشانی ، سعید نوریان و نادر آزادل ، با همراهی کریم عظیمی جدجین ، کارشناس هنرهای نمایشی از اداره کل فرهنگ و اسلام برای استان اردبیل. “

وی افزود: بیستمین جشنواره تئاتر منطقه ای مغان به همت دفتر فرهنگ و دو راهیابی اسلامی در بیل سوار و با مشارکت سرویس عمومی فرهنگ و دوچرخه سواری اسلامی ، انجمن هنرهای نمایشی استان و خدمات فرهنگی و جهت یابی اسلامی گرمی ، پارس آباد و با مشارکت گروه های نمایشی مغان The Journey برگزار می شود.

تعداد فعالان هنرهای نمایشی ، از جمله نویسندگان ، بازیگران و کارگردانان در گروه های رسمی استان اردبیل ، نزدیک به 600 نفر است. با این حال ، با در نظر گرفتن برخی از افراد که تحت نظارت گروه های ثبت شده نیستند و فعالیت های آزاد یا دوره ای دارند ، تعداد کل فعالان این منطقه به نزدیک به هزار نفر می رسد.

بیشتر بخوانید  هرگز با معده خالی شیرینی نخورید! | عوارض وحشتناک شیرینی خوردن با معده خالی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید