گرانترین و ارزانترین میوه های مزرعه


قیمت میوه های مربعی

MeetNews نگاهی به لیست قیمت جدید میوه ها و سبزیجات نشان می دهد که قیمت میوه ها ، سبزیجات و سبزیجات تابستانی در ماه دوم تابستان تغییر چندانی نکرده و همچنان 5 قلم میوه تابستانی بیش از 30 هزار تن قیمت دارند.

به ترتیب ، در هفته اول ماه اوت ، تمشک و زالزالک با 39 هزار تن گرانترین میوه ها در میدان ها هستند و هندوانه با 4600 تن در هر کیلوگرم ارزان ترین میوه ها در این مراکز خرید است. علاوه بر توت سیاه و تمشک ، 3 محصول میوه دیگر شامل زردآلو ، گیلاس و توت فرنگی نیز بین 31 تا 38500 تن قیمت دارند و در پایین جدول قیمت می توانید خربزه ، خربزه و سبزیجات را مشاهده کنید که قیمت آنها بین 7 تا 8500 تومان. . سایر میوه های معروف تابستانی ، از انگور گرفته تا سیب ، گل رز ، گیلاس و گلابی ، دامنه قیمتی بین 20 تا 30 هزار تن دارند ، اگرچه این قیمت ها هنوز در شهر بیش از 30 هزار تن است.

دوره جدید همچنین نشان می دهد؛ گیلاس 1500 تن و گیلاس 400 تن گران شده اند اما سایر میوه ها نسبت به 2 هفته گذشته کاهش یافته و یا قیمت آنها تغییری نکرده است. در بخش سبزیجات و تابستان ، قیمت 1000 ، هویج 400 ، گوجه فرنگی 300 ، خیار گلخانه ای 600 و کاهو رسمی 400 تن افزایش یافت و در ازای بادمجان ، لیمو ، فلفل ، کرفس ، لوبیای سبز و بامیه بین 500 و آنها کاهش قیمت 1100 تن.

بیشتر بخوانید  دریافت نوبت آنلاین از بهترین دکترهای شهر مشهد

سایر سبزیجات و اقلام تابستانی تغییری در قیمت ندارند. سازمان بازارهای میوه و تره بار اخیراً اعلام کرده است که هندوانه و درختان سیب بیشترین میوه ها در فصل بهار هستند. افزایش قیمت میوه های تابستانی می تواند هندوانه و خربزه را به محبوب ترین میوه برای خانواده ها در تابستان تبدیل کند تا محبوبیت بیشتری نسبت به سایر محصولات داشته باشند.

قیمت میوه های مربعی

دیدگاهتان را بنویسید