اساتید بسیجی در کشور در حال تدوین بسته سیاستی برای حل مشکل آب در خوزستان هستند


وحید آرایی ، معاون تحقیقات و فناوری بسیجی اساتید دانشگاه ها ، کالج ها و مراکز تحقیقاتی در مصاحبه با آژانس فارس با اشاره به رویکرد حل مشکلات نهضت استاد بسیج ، اهمیت و ضرورت مسئله آب در استان خوزستان و لزوم حل سریع این مشکل ، با در نظر گرفتن ملاحظات و رهنمودهای رهبر را تأکید کرد.

ضمن ارزیابی کار فعال سازمان بسیج اساتید استان خوزستان برای برگزاری نشست هم اندیشی علمی با حضور اتاق فکر و اساتید مرتبط و خبره از آن استان خصوصاً در زمینه آب ، کشاورزی و محیط زیست جهت بررسی ابعاد این موضوع و نتایج حاصل از وی گفت: نتیجه این جلسه تهیه گزارش و سندی در مورد سیاست آب برای استان ، از جمله مسائل مربوط به بحران آب ، مشکلات کشاورزی ، مدیریت اکوسیستم و مشکلات زیست محیطی و امکان استفاده از دستگاه های آب شیرین کن بود. برای استفاده از آب دریا.

معلم دانشگاه آزاد اسلامی شعبه تهران مرکزی در ادامه با تأکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت نهضت لشکر بسیج و همچنین نخبگان و کارشناسان دانشگاهی در سایر استانها در زمینه مسائل آب در استان خوزستان و ارائه راهکارهای مربوط به سیاست ها: بسته آب موضوع استان مذکور برای بسیج اساتید استان خوزستان برای نتیجه گیری نهایی جهت حمایت از توسعه سیاست های مقامات ذیربط ملی و استانی ، ملاحظات سیاست ها و پیشنهادهای نهادهای علمی ، به ویژه اتاق های فکر ، تحقیق ارائه خواهد شد. گروه ها و با توجه به مشکلات اساتید از استان های دیگر.

بیشتر بخوانید  ملی پوش بسکتبال ایران: نتیجه گرفتن در بازی‌های تدارکاتی ملاک نیست

سرانجام معاون تحقیقات و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور گفت: معلمان بسیجی استانها با ارائه گزارش سیاست های خود ، تجربه موفق در پایش آب ، آبیاری ، سفره های زیرزمینی و پروژه های مدیریت حوضه ، منابع آب یکپارچه و یکپارچه مدیریت ، توانبخشی بدن آب خشک کردن و مقابله با مشکل کمبود آب ، انطباق اصلاح مدل کشت با حضور آب و استراتژی ها و اقدامات انجام شده برای افزایش بهره وری آبیاری کشاورزی ، و همچنین اثرات مثبت و منفی انتقال آب آنها انتقال بین حوزه های استانی را در نظر می گیرند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید