استقلال با جوانان مقابل سپاهان برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس؟


استقلال

MeetNews – رقابت های لیگ برتر به مرحله نهایی رسیده و هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی در جام قهرمانی را دارند. پرسپولیس در حال حاضر 2 امتیاز بیشتر از سپاهان در جدول رده بندی دارد و در صورت پیروزی در بازی هفته گذشته مقابل پیکان ، قهرمان می شود.

در صورت باخت پرسپولیس و پیروزی استقلال ، سپاهان نیز قهرمان شد. البته اگر پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان برسد ، سپاهان باید سه گل به ثمر برساند تا قهرمان استقلال شود. این قضیه باعث اختلاف نظر هواداران استقلال و پرسپولیس شد و شایعاتی مبنی بر عدم استقلال در بازی آخر برابر سپاهان با تیم اصلی وجود دارد.

اگرچه استقلال چنین مشکلی را انکار کرد ، اما امروز “ایران ورزشی” در اخبار ادعا می کند که استقلال در دیدار برابر سپاهان به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت می دهد. در بخشی از این گزارش آمده است: “مباحث مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون بازی جوانمردانه استقلال به دلیل بی اهمیت بودن این بازی توسط پرسپولیسی ها نمی تواند چنین هیجانی ایجاد کند ، زیرا فرهاد مجیدی باز هم اعلام کرد که با منسوجات برخی از کلیدها بازی می کند بازیکنان. در ترکیب اصلی استفاده می شود.

بنابراین باید منتظر حضور بازیکنانی باشیم که توانسته اند در دیدار برابر نساجی عملکرد درخشانی داشته باشند. بازیکنانی مانند سینا کادم پور یا متین کریم زاده که عملکرد خوبی داشتند. روشن است که تمام هوش و حواس فرهاد مجیدی در تقابل با امیر گلهوانی است. جلسه ای که کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ 13 آگوست برگزار می شود ، استقلال را در چالشی سخت قرار خواهد داد. استقلال محکوم به پیروزی در این بازی است و اگر نتواند در این زمینه به نتیجه لازم برسد ، یک جام دیگر را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید  بدترین خبر ممکن برای خریداران لوازم خانگی!

فرهاد مجیدی روی این بازی تمرکز خواهد کرد تا برچسب از دست دادن یک جام دیگر به پیشانی او نچسبد و بعید است از تیمش بخواهد مقابل سپاهان شوت بزند. “حتی ستاره هایی که در بازی نساجی به قائمشهر نرفتند در این بازی در لیست استقلال قرار نمی گیرند و دوباره شرایط ویژه ای برای استقلال ایجاد می شود.”

دیدگاهتان را بنویسید