بازی های المپیک 2020 توکیو وب سایت BWF از نماینده بازیهای المپیک در ایران تمجید می کند / آقای: من و خانواده ام 8 سال منتظر این لحظه بودیم – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم، وب سایت فدراسیون جهانی بدمینتون پس از پیروزی ثریا آقا بازیکن ملی پوش بدمینتون کشورمان مقابل حریفی از مالدیو در بازیهای المپیک ، عملکرد وی را ستود. این سایت ابتدا به حضور کاوه محرابی در المپیک 2008 پکن اشاره کرد که در دور اول شکست خورد و درباره ثریا آقایی نوشت: آقایی اولین ایرانی بود که در المپیک توکیو در بدمینتون شرکت کرد و پیروز شد.

این سایت همچنین مصاحبه ای با تیم ملی بدمینتون کشورمان انجام داده است. ثریا آقایی درباره حضور در المپیک و پیروزی مقابل حریف خود گفت: من از اینکه به عنوان یک دختر ایرانی در المپیک شرکت کردم احساس افتخار می کنم. من در اولین بازی خود پیروز شدم و این پیروزی برای من شگفت انگیز بود.

وی ادامه داد: این مسابقات با سایر مسابقات که تاکنون بازی کرده ام متفاوت است ، زیرا این المپیک است و آرزوی من تحقق یافته است. آرزوی بعدی من قهرمانی در المپیک بود که آن هم محقق شد. در مسابقه بعدی تمام تلاشم را خواهم کرد.

تیم ملی بدمینتون کشورمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: به دلیل شیوع این ویروس ، همه مسابقات لغو شد و شرایط سختی برای من بود. من همچنین از ناحیه راست زانو آسیب دیدم و طی چند ماه گذشته نتوانسته ام در هیچ تورنمنتی شرکت کنم. المپیک اولین مسابقاتی است که پس از جراحی زانو در آن شرکت می کنم. بعد از پنج ماه احساس افتخار می کنم که می توانم بازی کنم و المپیک شوم.

بیشتر بخوانید  تصویری دیدنی از موتورسواری خطرناک دو کودک روی دیوار مرگ در عصر جدید

وی با بیان اینکه هشت سال است که منتظر المپیک هستم ، گفت: امیدوارم هر لحظه در لیست نفرات المپیک قرار بگیرم و خوابم نمی برد. وقتی با برادرم بودم ، فدراسیون با من تماس گرفت و گفت نام من در لیست المپیک است. من هم گریه کردم و حیرت انگیز بود. من و همه خانواده هشت سال منتظر این لحظه بودیم زیرا من شانس حضور در المپیک 2016 را داشتم اما مصدومیت از ناحیه زانو مانع حضور من شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید