شاهکار بزرگ یحیی گل محمدی که پرسپولیس را به مسابقات قهرمانی گالات نزدیک کرد


با این حال ، اگرچه پرسپولیس دید که در ابتدا دروازه آنها با یک غافلگیری باز می شود ، اما با نقش کلیدی بازیکنان جایگزین طلایی گلمحمادی ، آنها در 4 دقیقه بازگشت خود را به اتمام رساندند و تا دقیقه 86 از تراکتور 2-1 پیش بودند.

در ابتدای نیمه دوم بازی ، سرمربی پرسپولیس دو تغییر تهاجمی در تیم خود ایجاد کرد تا جادوی گلزنی به تراکتور را بشکند.

پس از موقعیت های پرسپولیس در نیمه اول دیدار برابر تراکتورسازی ، یحیی گل محمدی برای شروع نیمه دوم دو تغییر تهاجمی در تیمش ایجاد کرد و از امید عالیشاه و مهدی عبدی استفاده کرد.

به گفته روزنو ، امید عالیشاه در نیمه دوم با بازوبند کاپیتانی به عنوان بازیکن تعویض احسان پهلوان وارد زمین شد و امیدوار بود با تجربه بالای خود در گلزنی جادوی مقابل تراکتور را بشکند. مهدی عبدی دیگر جانشین یحیی گل محمدی بود که در این بازی جایگزین عیسی القاطر شد. مهاجم جوان پرسپولیس در اولین فرصت درب خود را به در زد که در برخورد با مدافع حریف به تیر عمودی برخورد کرد ، بنابراین آنها همچنان هدف را از دست می دهند.

با این وجود پرسپولیس در 50 دقیقه اول یک مسابقه غافلگیرکننده دروازه حریف را باز کرد ، اما با نقش اصلی بازیکنان تعویضی طلایی گل محمدی ، آنها در 4 دقیقه بازگشت خود را به اتمام رساندند و در دقیقه 86 از تراکتور 2-1 پیش افتادند.

مهدی عبدی در دقیقه 64 و احمد نورالهی در دقیقه 68 برای پرسپولیس دو گل به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید  افزایش باورنکردنی کشته شدگان سیل تهران

دیدگاهتان را بنویسید