مهر 35 واحد گردشگری در یزد به دلیل تاجگذاری


مهر واحد گردشگری در یزد

دیدارنیوز – هما خورشیدی با پر کردن این خبر ، تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با تاج ، نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری در زمان بحران کرونا با دقت بیشتری انجام می شود.

وی افزود: بازدیدهای نظارتی مشترک از مراکز اسکان با همکاری کارشناسان مراکز بهداشتی درمانی از تیرماه شدت یافته و هشدارهای لازم در مورد لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی داده شده است.

به گفته خورشیدی ، این بازدیدها به صورت گشت شبانه روزی توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان یزد به منظور حفظ سلامت جامعه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با مساعدت و گزارش مردم واحدهای مسکونی غیرمجاز شناسایی و پلمپ شده است ، گفت: در صورت مشاهده فعالیت های واحدهای غیر مجاز توسط شهروندان ، باید با شماره تلفن 36202777 تماس بگیرند و یا به سایت www.yazdcity .ir مراجعه کنند گزارش در بخش شکایات.

نماینده گردشگری استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یزد در موقعیت قرمز یا هشدار برای تاج قرار دارد ، مصوبات ستاد مبارزه با تاجگذاری ملی و استانی در سطح امکانات گردشگری در استان مورد نیاز است ، پذیرش تورهای گردشگری انجام نشده است و همچنین نظارت بر محل اقامت و همچنین ، مطابقت با پروتکل های بهداشتی با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

هرشیدی با اشاره به روابط عمومی میراث فرهنگی یزد یادآور شد: کلیه فعالیت های غیرقانونی در موضوع اسکان مسافران یا انجام تورهای غیرقانونی تحت نظارت قرار می گیرد و با متخلفان مطابق قوانین برخورد می شود.

بیشتر بخوانید  تا حالا ژله ماست خوردی؟! | طرز تهیه ژله ماست با روش آسان +ویدئو

سرانجام معاون گردشگری استان از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود و افراد جامعه از پذیرایی و اسکان مسافران یا افراد غریبه پرهیز کرده و مراقبت های لازم را برای رعایت قوانین و مصوبات استان انجام دهند. ستاد.

دیدگاهتان را بنویسید