جهاد دانشگاهی پیوند علم و فناوری است



ایسنا / کردستان راهنمای نماز جمعه بیجار فلسفه وجودی جهاد دانشگاهی را پیوند علم و صنعت عنوان کرد و از جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی موثر در این زمینه یاد کرد.

حجت الاسلام علی مرادی روز سه شنبه (5 تیر) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی ، اظهار داشت: 15 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی همه سربازان جهاد از جمله برادر و خواهر.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) در حدیثی معتقد است که علم عامل سلطه و سلطنت است و جامعه ای بدون دانش توسط دیگران استعمار ، استثمار و سلطه می شود.

امام جمعه بیجار گفت: دوران کنونی به دلیل سو countries استفاده از علم توسط کشورهای پیشرفته ، نوعی “وحشیگری مدرن” تلقی می شود؛ در چنین عصری خلائی به نام جهاد دانشگاهی احساس می شود و خوشبختانه با تأسیس این نهاد ، مجموعه های علمی پایه مورد حمایت علمی و شناسایی قرار گرفت و جهاد همیشه در شناسایی و هدایت جوانان خلاق در سرنوشت کشور م effectiveثر بوده است. .

وی با اشاره به نام جهاد دانشگاهی گفت: آنچه مسئولان این نهاد باید با برکت بدانند این است که اقدامات جهادی باید انجام شود تا شاهد رونق بیشتر این نهاد باشیم.

حجت الاسلام مرادی به فلسفه وجودی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های جهاد دانشگاهی منجر به ارتباط مجموعه های مختلف علمی با صنعت شده و خدمات قابل تقدیر بسیاری برای کشور انجام شده است.

وی افزود: رفع موانع مستلزم استقامت ، صبر ، استقامت و یافتن راه هایی برای رفع موانع است و جهاد دانشگاهی در این راستا موفق عمل کرده است. با توجه به معرفی امسال رهبر معظم انقلاب برای “تولید ، حمایت و موانع” ، جهاد دانشگاهی باید تلاش کند تا با تلاش و پشتکار ، موانع را به روش علمی برطرف کند.

بیشتر بخوانید  خبر مهم درباره دسترسی ایران به پول‌های بلوکه شده خود | سیاستی که نتیجه آن را هفته‌های آینده خواهیم چشید

سرانجام ، جمعه بیجار ، از ارائه جهاد توسط دانشگاه بیجار ابراز خرسندی کردم و افزودم: امیدواریم جهاد دانشگاهی در استان کردستان و کشور موفق باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید