وزیر آموزش و پرورش: پرداخت پاداش به مستمری بگیران در هفته های آینده


وزیر آموزش و پرورش: پرداخت پاداش به مستمری بگیران در هفته های آینده

روز جدید وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبارات به عنوان پاداش به مستمری بگیران اعطا شده و این پاداش طی هفته های آینده بازپرداخت می شود.

محسن حاجی میرزایی روز سه شنبه در سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران اردوها و روسای قرارگاه شهید باهنر اظهار داشت: تا پایان سال ، هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان تکلیف و بسته کار را تکمیل می کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی رتبه بندی معلمان ارتقا quality سطح کیفی شایستگی معلمان است که به انگیزه معلمان کمک می کند ، افزود: “یک طرح م mainثر در جانشین اصلی و طرح جوامع یادگیری در جایگزین دوم برای ابتدای سال این طرح ها موجب بهبود صلاحیت معلمان می شود. “

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در دوره های آموزشی دبیران دانشگاه فرهنگیان ، 20 موضوع متناسب با شرایط جدید بررسی و به وزارت علوم ارسال شد. همچنین اقداماتی برای ارتقا سطح کیفی دانشگاه انجام شده است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه الگوی 14 شاخصی برای منابع انسانی تهیه شده است ، گفت: هیچ مدرسه ای نباید در آغاز سال تحصیلی بدون معلم باشد. بسته دیگر منابع انسانی یک سیستم تشویقی است که انگیزه کار انجام شده است و ما به این موضوع توجه می کنیم و اصلاحاتی را در مورد حقوق معلمان انجام خواهیم داد.

وی در مورد افزایش حقوق پرسنل خدماتی گفت: در قانون هیچ راهی برای افزایش حقوق پرسنل خدماتی وجود نداشت اما با هماهنگی انجام شده درآمد آنها از ماه گذشته به میزان یک میلیون ریال به صورت در طول زمان. “

بیشتر بخوانید  از بازار طلا و سکه چه خبر؟

دیدگاهتان را بنویسید