ایالات متحده به دنبال تغییر آموزه جنگ پس از “شکست اسفبار” در آموزه است


به گزارش گروه بین الملل فارس ، رسانه های آمریكایی روز سه شنبه گزارش دادند كه “شکست ناخوشایند” ارتش آمریكا در یك رزمایش نظامی در اكتبر گذشته جان رئیس ستاد جان هیتون را از دكتری به نام “نبرد مشترك” متقاعد كرد كه سالها ادامه دارد. عنوان عملیات نظامی آمریکا را کنار بگذارید.

“گفتن این اغراق نیست [آن رزمایش] “این یک شکست بدبختانه بود.”

او در وب سایت دفاعی ، که اخبار و تجزیه و تحلیل ها را درباره مسائل دفاعی ایالات متحده منتشر می کند ، می نویسد پنتاگون نام تمرین واگذار شده و طبقه بندی شده است. یک مقام پنتاگون که به تهیه گزارش کمک کرد گفت سناریوها مربوط به تایوان است.

یک درس کلیدی در تمرین ناموفق آمریکا این بود که تجمع کشتی ها ، هواپیماها و سایر نیروهای نظامی برای افزایش کارآیی رزمی آنها می تواند نتیجه معکوس دهد و آنها را برای دستیابی به اهداف برای حمله آسان کند.

هیتون گفت: “ما همیشه هنگام جنگ نیرو جمع می كنیم و برای زنده ماندن دور هم جمع می شویم.” “اما در دنیای امروز ، در صورت تمرکز نیروهای خود و آشکار شدن مخفیگاه ما ، در برابر موشک های مافوق صوت ، در برابر آتش سوزی های دوربرد که از همه طرف به ما حمله می کنند ، آسیب پذیر خواهیم بود.”

برای مقابله با این موضوع ، ستاد مشترک ارتش آمریكا را به سمت طرحی جدید برای عملیات جنگی از ماه اكتبر سوق می دهد كه به “مانور گسترده” معروف است.

هایتون از ارتش آمریكا خواست تا طبق برنامه اقدام جدید تا سال 2030 كه امروزه از بسیاری از سلاح ها ، هواپیماها و كشتی ها استفاده می كند ، برای نبرد آماده شوند.

بیشتر بخوانید  چگونه یک قرار عاشقانه موفق داشته باشیم؟

در اوایل این ماه ، هیتون چهار بخشنامه صادر کرد ، اول در مورد تدارکات و نگهداری ، دومی در مورد شلیک مشترک ، سوم در مورد فرماندهی و کنترل همه واحدهای مشترک و آخرین دستور در مورد برتری اطلاعاتی.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید