توزیع 50000 وعده غذایی در روز عید غدیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، مهتابی امیریان امروز در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در طول سال و روزها ویروس کرونا اقدامات حالت خوبه وی برای کمک به نیازمندان گفت: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم ستاد اجرایی فرمان ائمه اطهار (ع) کمک به نیازمندان و رحمت برای رفع محرومیت و همچنین ایجاد اشتغال در کشور است و وی آیا او هرگز از این سوال مهم غافل شده است ”

وی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را یار و یاور افراد در شرایط بحرانی خواند و گفت: بسیاری از زوج های جوان به دلیل کمبود اعتبار و کادر اجرایی با کمک خیران علاوه بر تهیه چندین سریال جهیزیه ، نمی توانند جهیزیه بخرند. ، بسته های معیشتی را توزیع کرده است. ”

معاون اجتماعی فرمان امام فرمانداری گیلان در خصوص توزیع غذا در روز عید غدیر گفت: با کمک مردم ، گروه های جهاد ، خیران و هیئت های مذهبی 50 هزار پرس غذا برای نیازمندان توزیع می شود.

امیریان با تأکید بر لزوم توجه به توزیع غذای عید غدیر گفت: در روز بایرام گدیر سه میلیون ظرف توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کشور توزیع می شود و سهم گیلان از این مبلغ 50 هزار پرس است. بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام / 84008


بیشتر بخوانید  چگونه دیگر به یارمان وابسته نباشیم

دیدگاهتان را بنویسید