کشتی پوتین در اختیار فرمانده نیروی دریایی ایران



به طرز قابل توجهی ، وزارت دفاع روسیه یک دریانورد خصوصی ولادیمیر پوتین را به دریادار هانسادی و همراهانش داد.

به گزارش ایسنا ، این کشتی که ولادیمیر پوتین در روز رژه نیروی دریایی روسیه از تفنگداران دریایی دید ، برای مدت کوتاهی به دریاسالار امیر حنزادی ، فرمانده ناوگان و همراهانش تحویل داده شد تا با قهرمانان مستقر در ناوندر دیدار کند. ماکران ، به خلیج فنلاند و 35 مایلی بندر سن پترزبورگ برسید.

به دلیل کانال کم عمق آب در محل رژه بزرگ دریایی روسیه و اندازه سپاه نیروی دریایی مکران ، کشتی عظیم 35 مایل از بندر سن پترزبورگ متوقف شد و از آنجا به رژه نیروی دریایی پیوست.

دریادار حسین حنزادی ، فرمانده ناوگان استراتژیک ارتش ، به همراه سفیر ایران در روسیه ، کاظم جلالی ، معاون وزیر استراتژی ، آموزش و وابسته نظامی ایران در روسیه ، جلسه صمیمانه ای با نیروهای مستقر در مکران ناوار داشت. ذکر شده.

دریادار حنسادی با تشریح دستاوردهای حضور نیروی دریایی کشورمان در اقیانوس اطلس و خلیج فنلاند گفت: پیام اصلی این حضور شریف نشان قدرت ، توانایی و استقلال بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این حضور برای ایران مهم و ارزشمند بود زیرا اولین بار بود که در دریانوردی اقیانوس در اقیانوس اطلس ، دریای شمال و خلیج فنلاند تجربه کسب می کردیم ، این به معنای باز کردن درهای این مناطق به جمهوری اسلامی ایران. “

وی افزود: چنین حضور قدرتمند و طولانی مدت به این معنی است که نیروی دریایی کشوری مانند ایران توانایی پشتیبانی نیروهای خود را برای مدت طولانی در مناطق دورافتاده دارد.

بیشتر بخوانید  شایعه استعفای علی بهاگر تکذیب شد!

دریادار حنسادی همچنین از شجاعت و جوان دریانوردان انقلابی تقدیر کرد و گفت: “جوانانی که در متن انقلاب متولد و تربیت شدند ، آموزش دیدند و ملوان شدند ، امروز با افتخار می توانند یکی از پیچیده ترین آرایه های دفاع و تخریب باشند که کاملا ساخت ایران. “آنها بار موجود در اقیانوس ها را مدیریت می كنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز وقتی در اطلس هستیم ، در واقع بر اساس اجرای اقدامات رهبر معظم انقلاب است که همیشه ما را به سمت افق های روشنی سوق داده است که منجر به توسعه تمدن “

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ ایران کشتی ای که کاملاً ایرانی است در بندر سن پترزبورگ پهلو گرفته است ، خاطرنشان کرد: اینجا بودن به معنای عبور از اقیانوس ها و دریاهای طوفانی با شرایط شدید آب و هوایی است.

دریادار هانسادی گفت: چنین شغل بزرگی به یک ملوان ماهر ، یک کشتی با قابلیت ناوبری اقیانوس ، دانش و دانش و ویژگی های منحصر به فرد نیاز دارد که بدون حمایت یک کشور هرگز به دست نمی آمد.

فرمانده ناوگان استراتژیک ارتش افزود: “برای اثبات اینکه ایران می تواند یک ناوشکن بسازد و یک نیروی کار ماهر و باتجربه را برای عبور از یک ناوشکن کاملا ایرانی و محلی در آن سوی اقیانوس های جهان آموزش دهد تا جایی که برای اولین بار در تاریخ از دست رفت. ایران “

دریادار حنزادی با بیان اینکه “از حدود 20 کشور شرکت کننده در رژه نیروی دریایی روسیه ، فقط سه کشور کشتی های جنگی را به این مراسم اعزام کرده اند” ، افزود: تنها کشتی بومی ساخته شده همان کشور کشتی ایرانی سهند است.

بیشتر بخوانید  منابع ارزی ایران قابل دسترسی شد/ نگران نباشید، حواسمان به بازار ارز هست

وی افزود: آنچه با قدرت به اینجا رسید یکپارچگی ایران اسلامی است که نشان دهنده توانایی کودکان کشور در طراحی ، ساخت و هدایت ناوشکن در مسیری طولانی و ناهموار است که بیش از 16000 مایل دریایی بود.

کاظم جلالی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه که دریادار حنسادی و هیئت عالی رتبه از نیروی دریایی ما را در یک رژه و جلسه نیروی دریایی همراهی می کرد ، گفت: “جهان کنونی نیاز به توانمند سازی دارد ، به این معنی که اگر کشوری این کار را انجام دهد قدرت ندارید ، جهان امروز این کشور مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

جلالی گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به یک رژه مهم و بزرگ در روسیه دعوت می شود ، به این دلیل است که ارتش کشور ما قدرت و قدرت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید