رقم پیشنهاد سنگین مالی هافبک تیم ملی به پرسپولیس مشخص شد


رقم پیشنهاد سنگین مالی هافبک تیم ملی به پرسپولیس مشخص شد

دیدارنیوز: هافبک تیم ملی پرسپولیس منتظر پاسخ این باشگاه به پیشنهاد اولیه مالی برای تمدید قرارداد است.

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان رهبر رقابت های فصل جاری لیگ برتر شناخته می شود ، این در حالی است که این تیم در آخرین دیدار خود برابر پیکان تهران فقط یک پیروزی دیگر می خواهد تا با خیال راحت و مستقل از نتایج سایر بازی ها به تعطیلات تابستانی برود. .

با این حال اوضاع در پرسپولیس متفاوت است و مدیران این باشگاه با وجود پایان مسابقات هنوز موفق به تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود نشده اند.

احمد نورالاهی ، محمد حسین کنعانی زادگان ، امید عالیشاه ، کمال کامیابی نیا ، مهدی شیری و وحید امیری بازیکنانی هستند که کنعانی زادگان در میان آنها تصمیم نهایی را برای ترک این تیم و پیوستن به الاهلی قطر گرفته است.

بازیکنانی غیر از نورولاهی نیز موافقت کرده اند ، اما هافبک تیم ملی منتظر موافقت باشگاه با شرایط مالی وی است.

نورولاهی برای ماندن در تخت جمشید 15 میلیارد تومان طلب کرد. وی که 800000 دلار از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد ، قصد خود را برای ماندن در پرسپولیس اعلام کرده اما می خواهد آنها با پیشنهاد مالی موافقت کنند.

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با نورالاهی به پایان لیگ برتر موکول کرده است اما توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد. در همین حال جعفر سامعی مدیرعامل باشگاه نمی خواهد با انعقاد چنین قراردادی نظم مالی فعلی بازیکنان را نقض کند.

باشگاه پرسپولیس سقف قرارداد فصلی فعلی خود را حدود 6 میلیارد تومان تعیین کرده بود که در صورت موافقت با پیشنهاد نورولاهی این مبلغ دو و نیم برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  فرصت سه روزه برای داوطلبان آزمون دستیاری جهت اصلاح مدارک معیوب

دیدگاهتان را بنویسید