نیاز به واکسیناسیون مربیان در استان سمنان / آموزش مقدماتی تحت تأثیر تاج – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، سید حسین شاه چراغ بعد از ظهر سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت هفته ملی مهارت ، به همت سالن کنفرانس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سمنان ، ضمن بیان این که با شیوع بیماری ویروس کرونا وی با بیان اینکه آموزش بستر مجازی شکل جدیدی به خود گرفته است ، اظهار داشت: متأسفانه بیشتر رشته های فنی و حرفه ای باید تمرین شوند اما با این تفاسیر دوره های مجازی در رشته هایی که امکان دارد برگزار شده است.

او تا زمانی که اظهار داشت که بیشترین آسیب ویروس کرونا وی در زمینه آموزش اضافه کرد ، با توجه به امکان آموزش شخصی در سال تحصیلی آینده ، مهم است که واکسیناسیون مربیان مراکز فنی و حرفه ای استان سمنان در اولویت گروه های آسیب پذیر باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ، بابیان اینکه علی رغم همه مشکلات ذکر شده ، 175 دوره آموزشی در سال گذشته در کنار کارگاه ها و مراکز بین هدف برگزار شده است: همچنین 50٪ از کارآموزان در سمنان استانها نیز جذب بازار کار شدند.

شاه چراغ وی بابیان اینکه برای توسعه مراکز صدور مجوز کارگاه های اقتصادی بنگاه های اقتصادی مستقر در مرکز صنعتی استان ، یعنی. گرمسار ، باید فعالانه درگیر شود: آنها برای نیمه دوم امسال در دستور کار قرار دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 420 حرفه در 43 بخش آموزشی استان آموزش دیده اند ، افزود: به روزرسانی تجهیزات مراکز فنی و حرفه ای ، ارتقا the مهارت فارغ التحصیلان آموزش عالی و اعتبار کافی برای به روزرسانی تجهیزات آموزش از راه دور از مهمترین موارد فنی است. و مشکلات حرفه ای که امیدواریم در آینده نزدیک برطرف شود.

بیشتر بخوانید  واکنش درویش به حضور دختران خبرنگار در ورزشگاه آزادی

به گزارش مهر ، سال گذشته 13381 نفر معادل 1.91 میلیون نفر ساعات آموزش فنی و حرفه ای را دیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید