تخصیص 60٪ بودجه برای تأمین زیرساخت برای خواص صنعتی


به گزارش خبرگزاری کوم فارس ، محمود سیجانی که امروز در شانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن عزت استان سخنرانی کرد ، توجه به ادامه بازدیدهای محلی از کارگروه و گفت: ، اما ما سعی می کنیم حداکثر هر ماه یک بار جلسه کارکنان برگزار کنیم.

وی با اشاره به آخرین ظرفیت تولید ارائه شده به واحدهای صنعتی استان ، خاطرنشان کرد: در آخرین توزیع ، هفت واحد تولیدی در نظر گرفته شد که سه تاسیسات ثابت برای محصولات نیمه تمام و چهار تسهیلات چرخشی را از هم جدا می کند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همچنین ابراز امیدواری کرد: کلیه کمیسیون های تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تأمین ظرفیت لازم برای واحدهای تولیدی بر اساس سقف تعیین شده را مورد بررسی قرار دهند. برای امسال ، که 1500 میلیارد است. رونق تولید تومان واحدهای تولیدی برای انجام اقدامات لازم.

وی افزود: البته پس از روشن شدن نسبی روند ارائه تسهیلات در سال جاری ، روند نظارت بر تسهیلات ارائه شده در سال 1399 آغاز می شود.

سیجانی سپس 16 برنامه و سیاست را با هدف فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری شناسایی کرد و اذعان داشت: این برنامه ها و سیاست ها فصلی است و براساس گزارشات بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی و میراث است. گردشگری در حومه شهر ارزش گذاری می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همچنین پیگیری احداث کارخانه تولید چادر مشکی در شهر صنعتی شکوهی را از مهمترین و مهمترین پروژه های استان ذکر کرد. امسال ، و افزود: اختصاص داده شده و برای این پروژه ارسال شده است. این دنباله است.

بیشتر بخوانید  توضیحاتی مهم درباره مدل جدید اعتبارسنجی مشتریان بانک‌ها

وی با اشاره به گزارش تهیه شده برای تأمین زیرساخت های آب ، برق و گاز در شهرهای صنعتی استان گفت: براساس این گزارش ها 60 درصد از 30 میلیارد تن اختصاص یافته برای این منظور 60 درصد اختصاص یافته است و ما امیدوارم اعتبارات دیگری نیز تأمین شود. “این بخش نیز باید نهایی شود.

سیجانی در پایان سخنان خود به اهمیت تولید برق توسط سرمایه گذاران در شهرهای صنعتی استان توجه کرد و گفت: “این مهم در برخی بلوک ها به صورت تولید برق از گاز است که مطمئناً ادامه خواهد داد پیگیری در این منطقه. “

انتهای پیام / 2258


دیدگاهتان را بنویسید