شرکت های مبتنی بر دانش در زمینه آب و انرژی پشتیبانی می شوند – اخبار سمنان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سمنانعلیرضا آشناگر در سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با از دست دادن آب استان که در سالن غدیر استان سمنان برگزار شد ، گفت:

وی با بیان اینکه طرح افزایش بهره وری و کاهش انرژی چاه های کشاورزی استان در گام نخست که به عنوان طرح آزمایشی 10 حلقه چاه اجرا می شود ، گفت: کاهش مصرف انرژی ، افزایش کارایی و کاهش هزینه های کشاورزان از جمله موارد زیر است: مهمترین مزایای این پروژه

استاندار سمنان بر حمایت از شرکت های نوپا و دانش بنیان به ویژه در زمینه آب و انرژی تأکید کرد.

آشناگر با تأکید بر تسریع و تعریف وظیفه روند اجرای برنامه استفاده از پساب در سمنان ، گفت: “اگرچه اقدامات انجام شده تاکنون در این زمینه خوب است. اما پیشرفت کمی حاصل شده است.

آشناگر تأکید کرد: دستگاه های متولی در زمینه استفاده از آب پروژه فاضلاب سمنان باید تلاش بیشتری کنند و کمبودهای موجود را در اسرع وقت جبران کنند.

استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری مناطق سبز ممنوع است!

ایرج حیدرجان ، مدیرکل آبهای منطقه ای استان سمنان نیز در این نشست گفت: در زمینه توزیع آب در قالب طرح فاضلاب سمنان اقدامات پیگیری شده انجام شده است ، بنابراین براساس تقاضای آب منطقه ای ، تصویب آب برای تأمین آب استان اجازه توزیع داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: چاه های تحت مدیریت دستگاه های اجرایی در شهرستان ها به شرکت آبفا ارائه می شود و خدمات در این زمینه ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  آیا از باغ تفت صدری دیدن کرده اید؟

مدیرکل آبهای منطقه ای استان سمنان گفت: شهرداری ها موظف هستند از آب آشامیدنی برای آبیاری فضای سبز شهری استفاده نکنند ، کاری که گفته می شود در برخی از شهرداری ها مانند سرخه ، دیباج ، دامغان و کهن آباد انجام شده است و انجام این کار برای سایر شهرها نیز ضروری است. همان. به موضوع توجه کنید

انتهای پیام / 363 / ع

دیدگاهتان را بنویسید