رئیسی باید برای حل مشکلات خوزستان اقدام اساسی کند / ما به جای کارمندان دولت از مردم عذرخواهی می کنیم


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس غلامحسین رضوانی ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی با اشاره به مشکلات ناشی از ضعف دولت در کشور اظهار داشت: مشکلاتی که از مردم در سراسر کشور عذرخواهی می کنیم.

وی تأکید کرد: خطاب به مردم عزیز می گوییم هر کجا جلو برویم به دلیل توجه به معیارهای انقلاب اسلامی است و هر جا که برگردیم معیارهای اسلام و انقلاب اسلامی را نادیده می گیرد.

عضو کمیته برنامه و بودجه به مشکلات استان خوزستان اشاره کرد و گفت: خوزستان امروز درگیر مشکلاتی است که اقدامات موقت برای آنها انجام شده است. مردم خوزستان و به ویژه عرب های این استان از نجیب ترین و وفادارترین مردم انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب هستند.

رضوانی ادامه داد: گذشته از شرایط هواشناسی و اقلیمی ، مشکلات خوزستان علل دیگری نیز دارد از جمله انتصاب مقامات کم درآمد و سیاسی که فرمانداری برای آنها ایجاد شده ، افزایش محرومیت از جنگ و کمبود کار برای جبران این محرومیت ها جنگ و وی همچنین از پدرخوانده های استان نام برد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می شود آیت الله رئیسی در دولت آینده برای حل مشکلات استان خوزستان اقدامی انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی باید بدون هیچ گونه ملاحظه ای برای انتخاب جهادگران و همكاران م effectiveثر با هویت و ویژگی خاص اقدام كند و بداند كه استفاده از عناصر ناشناس به بهانه افراد فوق العاده یا فرصت طلب بودن همیشه در بالا منجر به عدم کارایی می شود. کابینه

بیشتر بخوانید  واکنش محمد فاضلی به جریمه خودکار بی حجابی | چگونه معلوم می‌شود بابت جریمه است نه سرقت از حساب‌ها به بهانه بی‌حجابی؟

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید