هنرمندان استهبان فارس نمایش مرصاد را برای جشنواره فجر آماده کردند



امید کیامارس روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: این نمایش تصویری از زندگی برخی از چهره های تأثیرگذار انقلاب فرانسه از جمله ژان پل مارا و مارسی دوساد است که در این روزها توسط هنرمندان استهبان اجرا می شود تاج با فاصله اجتماعی. “

وی ادامه داد: در اجرای تمرین این اثر سعی بر این بود که خلاقیت های بصری به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود و هنرمندان جوان استهبانی با نمایش های خود جلوه خاصی به این نمایش دادند که جای بسیار خوشبختی است.

وی در ادامه به موفقیت تئاتر استهبان در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: همانطور که بارها گفتیم ظرفیت استهبان در زمینه تئاتر بسیار گسترده است و همه ما موظف هستیم از این طیف حمایت کنیم ، زیرا حمایت این هنرمند راهگشاست برای فرهنگ. “

وی اظهار داشت: استهبان یکی از قطب های هنرهای نمایشی در فارس است و امیدواریم نمایندگان و متولیان فرهنگی توجه بیشتری به هنرمندان این شهرستان داشته باشند.

در این نمایش که با همکاری سرویس اسلامی فرهنگ و جهت یابی استهبان و گروه هنری هنر صدای شهر تمرین می شود ، هنرمندان زیر حضور دارند: طراح و کارگردان: شاهرخ ایوبی. بازیگران: رضا کریمی نژاد ، شاهراه ایوبی ، ماریام چک ، سنا یوسفی ، فاطمه کشاورز ، ماریام باقری نژاد ، شیوا نیکفورد ، امیر عبدی.

نور و صدا: یر علیرضا شجاعان. موسیقی: ابوالفضل سیفی ، تهیه کننده: مجید فرهمندی.

استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

بیشتر بخوانید  قیمت سکه و طلا جمعه 1401/06/05

دیدگاهتان را بنویسید