به مناسبت عید غدیر بیش از 70،000 پرس غذا در رباط کریم توزیع می شود


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به عید سعید قربان و پایان دین اظهار داشت: نماز جمعه تجدید پیمان برای اقشار مختلف مردم استان و جشن های م effectiveثر برای عید غدیر.

امام جمعه رباط کریم افزود: آگاهی از این مهم باعث می شود اعتقادات مردم در بحث ولایت و امام تردیدی نداشته باشد.

وی ادامه داد: نخبگان جامعه و اصحاب رسانه باید عید غدیر که عید امامت و ویلا است را به مردم هدیه دهند و اجازه داده نشود که دشمنان در این زمینه تحریف شوند.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به تقارن اولین نماز جمعه کشور با عید سعید قربان گفت: یکی از امور استان ماندن در نماز جمعه است و این از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترابی به برکات ، اهمیت و نقش نماز جمعه اشاره کرد و افزود: جامعه مردم در اسلام دارای اهمیت و جایگاه بسیار زیادی است که یکی از بزرگترین جوامع است ، الزام سیاسی نماز جمعه است که افراد در گروه های سنی مختلف دارای آن هستند حضور و اقتدار. “نشان می دهند.

به مناسبت عید غدیر بیش از 70،000 پرس غذا در رباط کریم توزیع می شود

وی نماز جمعه را تقویت وحدت در کشور ارزیابی کرد و افزود: بصیرت و دشمنی از سکوی نماز جمعه موجب آگاهی می شود.

امام جمعه رباط کریم گفت: تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب با اقامه نماز جمعه شکل می گیرد و وضعیت موجود کشور ، منطقه و جامعه جهانی در نماز جمعه تبیین و تحلیل می شود.

ترابی اجرای برنامه های پنجم مرداد ، سالروز اقامه اولین نماز جمعه رباط کریم و دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان و فعالان نماز جمعه ، تجلیل از زوج های جوان شرکت کننده در نماز جمعه و یک نمایشگاه را ذکر کرد. در ستاد وی از نماز جمعه به عنوان یکی از مهمترین این برنامه ها یاد کرد.

بیشتر بخوانید  چه غذایی بخوریم که به آب مروارید مبتلا نشویم؟

وی با تمجید از گروه های جهاد و مدافعان بهداشت اظهار داشت: مسابقه فرهنگی تبلیغ غدیر و سوره جمعه در شهرستان برگزار می شود.

امام جمعه رباط کریم به سنت تغذیه گدیر در این شهرستان تأکید کرد و افزود: بیش از 70 هزار پرس غذا و 3000 بسته غذایی به مناسبت عید سعید غدیر در رباط کریم توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید