فرمانده سپاه استان کرمان: نظر شهید سلیمانی الگوی عملی سپاه برای خدمت به مردم است


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در تمرین توزیع 1455 سری جهیزیه بین مشتریان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان. کمیته امداد کشور به یاد شهدا و به ویژه سرلشکر کاظم سلیمانی در مسجد جامع امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

وی اولویت اول ایستگاه آب را برای مناطق فاقد آب آشامیدنی بهداشتی عنوان کرد: تاکنون 64 روستای استان آبرسانی شده اند و در هفته دفاع مقدس پروژه های آبرسانی در تعدادی از روستاهای استان راه اندازی می شود.

فرمانده سپاه سارولا در استان کرمان گفت: روز گذشته 84 واحد مسکونی برای محرومان و مددجویان کمیته پشتیبانی کرمان افتتاح و این واحدها به محرومان تحویل داده شدند. وی افزود: ما معتقدیم که مددجویان کمیته امداد نجیب ترین افراد کشور هستند.

وی با بیان اینکه تمرکز ما این است که این کمک ها و توزیع کالاها شبانه انجام می شود و هیچ خانواده ای در رسانه ها وجود ندارد گفت: در استان کرمان هماهنگی بسیار خوبی بین خدمات اجتماعی وجود دارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ما با دیدگاه جامع حاج قاسم کار می کنیم و از نظر سیاسی این کمک و خدمت به مردم را نداریم ، اظهار داشت: دیدگاه شهید سلیمانی الگوی عملی سپاه برای خدمت به مردم است. .

وی با بیان اینکه هیچ گونه خللی در خدمات مردم وجود نخواهد داشت و ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم انجام خواهیم داد: “برخی از مناطق استان کرمان بسیار محروم هستند و انتظار می رود کمیسیون امداد کشور نگاه ویژه تری به استان کرمان داشته باشد. “

بیشتر بخوانید  در حال پرداختن تاوان تصمیم فاجعه‌بار خروج از برجام هستیم

انتهای پیام / 511 /

دیدگاهتان را بنویسید