در دولت روحانی هیچ گوش شنوایی درباره مشکلات خوزستان وجود نداشت – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



سید ژست احمدی نژاد در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: مشکلات خوزستان بسیار است و امروز فقط درد آب و مشکل مردم این استان نیست. نفت ، بنادر ، گمرک ، کشاورزی ، مرزها و ظرفیت ها ، هیچ یک از آنها به درستی و بهینه استفاده نشده است ، همه جزو مشکلات خوزستان مورد توجه قرار می گیرد.

احمدی نژاد افزود: سال هاست که ما فریاد می زدیم که باید از این قابلیت ها برای مصارف عمومی و منافع مردم خوزستان استفاده شود ، اما هیچ شنوایی در دولت روحانی درباره این گریه ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم خوزستان در ابتدایی ترین نیازهای زندگی خود درمانده و با بسیاری از مشکلات از جمله آسفالت ، فاضلاب و زیرساخت های ضعیف دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم هورامشهر در مجلس افزود: جنگ هشت ساله در خوزستان ممکن است به پایان رسیده باشد ، اما امروز جنگ برای حکومت ناکارآمد استان را فرا گرفته است.

احمدی نژاد افزود: وزیر نیرو باید به مدیران خود دستور دهد از این ظلم به مردم خوزستان جلوگیری کنند.

وی توضیح داد که چرا این فرصت به خارجی ها داده شده است ، نه شرم آور سلام مردم خوزستان نیاز به آزار و اذیت و ایجاد این مشکلات دارند ، وی تأکید کرد: جوانان خوزستان انقلابی هستند که به سیستم علاقه مند هستند ، در صحنه و محل کار حضور دارند ، اما مسئولان اخیراً با سو mis مدیریت خود مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

نماینده مردم هورامشهر در مجلس با بیان اینکه گزارش کامل مشکلات و مشکلات توسط مسئولان استان در مرکز اعلام نخواهد شد ، گفت: سد خاکی غول این بنا در هورامشهر ساخته شده است که زندگی 300 گاومیش را به خطر می اندازد ، بنابراین مسائل زیست محیطی باید از قبل بررسی و برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید  لطفا با کفش وارد نشوید!

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا عواقب کارها را پیش بینی نمی کنید ، زیرا سزاوار این نیست که با مردم استان خوزستان اینگونه برخورد شود.

دیدگاهتان را بنویسید