آیت الله علم الهدی: رفتار امیرالم Moمنین (ع) رفتار در کنار مردم است



براساس گزارشی از آیت الله سیداحمد علم الهدی دوشنبه شب در یک وب سایت خبری ، وی در مراسم تکریم اکرام و محسنین خراسان رضوی ایتام افزود: “معنای عشق و گرمی خانواده فرزند است. “یکی از ابعاد پایبندی به امیرالمithمنین (ع) این است که یک دختر و پسر را که نعمت والدین خود را ندارند به جای فرزند ما قرار دهیم و با او همدردی کنیم.

وی ادامه داد: این اتکای استان است ، زیرا حساسیت مولوی نسبت به مسئله یتیمان بسیار زیاد است ، همچنین خداوند در قرآن بر مساله “یتیمان” در موارد خیرخواهی و همدردی با جامعه بیشتر تأکید می کند. “همانطور که خداوند در آیات 15 و 16 سوره فجر می فرماید ، اساس زندگی بشر آزمایش آنهاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به آزمایش ها و گرفتاری های انسان ها در زندگی دنیا ، افزود: خداوند برای بردگی ما عرصه ای ایجاد کرده است که اگر در این زمینه پیشرفت کنیم به تعالی می رسیم تا استاندارد ما قابل آزمایش است. آنها این کار را می کنند

آیت الله علم الهدی گفت: من راشل (ره) را در اولین دیداری که با حاشیه نشینان و مستضعفین داشتم دارم ، او گفت شما حافظ نعمت های ما هستید. آنچه ما را به تعالی رهنمون می کند ، مظلومان است که به ما کمک می کنند و به آنها نیکی می رسانند ، به طوری که خداوند در زندگی آخرت به ما کمک می کند ، اگر کسانی نبودند که می خواستند به عزت و حسن نیت برسند ، چگونه می توانیم به آنها برسیم. ؟

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

امام جمعه مشهد خطاب به حامیان طرح اکرام اکرام و محسنین گفت: “فکر نکنید که فقط با صرف پول می توان از یتیمان مراقبت کرد ، بلکه باید خلا emotional عاطفی یتیمان نیز پر شود. این می تواند برای ما در کمیته کمک برای راه اندازی پرورشگاه بسیار مفید باشد.

وی افزود: اگر خانواده های یتیم سرپرستی پیدا کنند ، این خلا عاطفی از بین می رود ، زیرا با ورود این فرد به خانه ، کودک می داند که این شخص صاحب خانه است و اگر کمیسیون کمک این بستر را برای او فراهم کند ، نیازهای او را تأمین می کند. که یتیمان را می تواند بسیاری از خلاsها را پر کند.

دیدگاهتان را بنویسید