تیم تپانچه ایران در صف آتش ایستاد



به گزارش خبرنگار اعزامی؛ این مسابقات از ساعت 02:00 به وقت محلی و 02:30 به وقت تهران در سالن آساکای ژاپن آغاز شد و در این مسابقه 20 تیم در خط شلیک بودند. فرووی در صف بود و رستمیان در صف بود.

همچنین اولین مسابقه نجمه خدمتی امروز در تیمی با تفنگ بادی آغاز می شود و این بانوی تیرانداز با مهیار صداقت پشت خط شلیک خواهد بود. 9 تیم در این مرحله با یکدیگر رقابت می کنند. فیلمبرداری در این دوره با 6 سهمیه ، چهار مرد و 2 زن به این المپیک راه یافتند که نجمه هیدمتی دومین حضور خود را در این مرحله جهانی تجربه کرد.

پیش از این ، فرووی در تپانچه بادی 8 متری اولین مدال را از کاروان ایران به دست آورد. هانیه رستمیان نیز در مسابقات تفنگ بادی 10 متر با عنوان دهم در همان ماده از رسیدن به فینال بازماند. مهیار صداقت نیز در تفنگ 9 متری بادی نتوانست در جمع فینالیست ها قرار گیرد و با اختلاف مقام نهم را از آن خود کند.

فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان نیز در مسابقات المپیک توکیو در مسابقات تفنگ بادی زنان به ترتیب 23 و 30 ام شدند و از رسیدن به فینال باز ماندند. کاروان ایران تا به امروز در تیراندازی به مدال طلا دست یافته است.

ایران در مسابقات وزنه برداری ، تکواندو و کشتی در المپیک 2016 ریو با کسب سه مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز در رده 25 ام قرار گرفت. به دلیل شیوع تاج ، این بازی ها با یک سال تأخیر از اول آگوست 1400 – 23 جولای 2021 در 33 رشته و 399 مقاله به میزبانی ژاپن برگزار شد و ایران با 66 ورزشکار (10 زن و 56) به توکیو رفت. )

بیشتر بخوانید  زمان برگزاری مجمع عادی سالانه بانک شهر اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید