دانشجویان جدید در ماه اکتبر آموزش حضوری نخواهند داشت


دانش آموزان اکتبر و آموزش مجازی

MeetNews دکتر علی هاکی-سدیک ضمن ارائه این موضوع ، به آخرین تصمیمات وزارت علوم در مورد نحوه آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: دانشجویان برای ترم بعدی به صورت حضوری ، اما برای این آموزش که انجام می شود “حضوری” در تمام سطوح و مناطق مطالعه. واکسیناسیون دانشجویان باید کامل باشد تا دانشگاه ها از نظر خوابگاه و غیره آماده شوند.

وی افزود: آنچه اکنون شاهد آن هستیم این است که امکان آموزش شخصی دانشجویان از مطبوعات فعلی در دانشگاه ها وجود ندارد.

معاون آموزشی وزارت علوم از تشکیل کارکنان “برای بررسی نحوه آموزش دانش آموزان از مهر” خبر داد و گفت: این کارکنان برای بررسی نحوه آموزش دانشجویان ، اولویت واکسن ها ، خوابگاه ها در وزارت علوم تشکیل شده اند. و سایر موارد جنبه های مختلف را در نظر بگیرید. حتی این کمیته روند واکسیناسیون دانش آموزان را دنبال می کند.

کاکی سیدیک همچنین خاطرنشان کرد: در هر صورت باید در کلیه برنامه ها و تصمیمات بهداشت و ایمنی دانش آموزان ، معلمان و کارمندان رعایت شود.

وی با بیان اینکه “نمی توانیم به طور قطعی بگوییم چند درصد دانشجویان ترم آینده آموزش ضمن خدمت خواهند دید ، گفت:” با توجه به اینکه از نظر شیوع بیماری ویروس کرونا قابل پیش بینی نیست ، نمی توان به طور قطعی گفت باید تا ماه سپتامبر صبر کنیم.

معاون آموزشی وزارت علوم تأکید کرد: طبق وعده های داده شده حدود 500000 دانشجو (استاد و دکتر) تا ماه اکتبر واکسینه می شوند. بنابراین ، نحوه آموزش این گروه از دانشجویان به میزان پوشش واکسیناسیون آنها نیز بستگی دارد.

بیشتر بخوانید  قتل وحشتناک در دفتر برای از بین بردن فیلم های بد از لپ تاپ / عکس

کاکی سیدیک افزود: دانشجویان جدیدی که در اکتبر امسال وارد می شوند ، آموزش الکترونیکی خواهند داشت. با این حال ، با توجه به اینکه به همه دانشجویان وعده داده می شود تا پایان دسامبر واکسینه شوند ، تحصیلات کلیه دانش آموزان از ترم دوم “شخصی” خواهد بود.

سرانجام معاون آموزشی وزارت علوم گفت: واکسیناسیون کارکنان دانشگاه از مرداد ماه آغاز می شود و با توجه به اینکه تعداد این افراد حدود 200 هزار نفر است ، به نظر می رسد که بتوانیم این برنامه را اجرا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید