خونه به خونه مانع قهرمانی پرسپولیس می شود


 قهرمانی پرسپولیس

MeetNews – شاگردان یحیی گل محمدی ظرف چند هفته تا پایان لیگ برتر فقط در چند موقعیت خاص این قهرمانی را جشن گرفتند که قرار بود بهتر از تراکتور و سپس نتیجه ای غیر از پیروزی در شاهورد از اصفهان باشد.

نتیجه نیمه اول بازی ها تساوی بدون گل در تهران و پیروزی تیم سپاهان در اصفهان بود که رهبری سرخپوشان را تهدید کرد. اما در ابتدای نیمه دوم اتفاق ناشناخته ای رخ داد و تراکتور گل پیروزی را به ثمر رساند ، در این صورت قهرمانی پرسپولیس از دست می رود ، اما لیست خیلی زود برگشت و مهدی عبدی و احمد نورالهی در چهار دقیقه دو گل به ثمر رساندند.

جالب اینجاست که در لحظه شوت از راه دور احمد نورالهی و وارد شدن توپ به دروازه ، تیم ذوب آهن یک ضربه پنالتی هم به دست آورد که اگر وحید محمدزاده آن را به گل تبدیل می کرد ، این کامل می شد. مدافع میانی ذوب آهن دروازه بان سپاهان را گمراه کرد زیرا قرمزها در تهران میهمانی میزبان بودند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و هیچ گلی به ثمر نرسید ، بنابراین قهرمانی پرسپولیس قطعی نشد.

اما این ناکامی به ضرر تیم ذوب آهن و شاگردان موتیبا حسینی بود. کسانی که مقابل مدعی قهرمانی عملکرد خوبی داشتند ، به دلیل پیروزی سایپا در بازی همزمان با این نتیجه ، در آستانه سقوط قرار گرفتند و حالا باید در هفته گذشته بازی خود را ببرند.

بیشتر بخوانید  مسابقات راگبی غرب آسیا به میزبانی ایران برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید