یک مفتی داعش در انبار عراق دستگیر شد


به گزارش گروه بین الملل فارس ، نیروهای اطلاعاتی عراق روز دوشنبه موفق به دستگیری یکی از سران برجسته گروه تروریستی داعش شدند.

شبکه خبر الایام مرکز اطلاعات امنیتی عراق به نقل از مرکز اطلاعات امنیتی عراق اعلام کرد ، نیروهای عراقی موفق شده اند یک تروریست داعشی موسوم به “مفتی داعش” را در انبار بازداشت کنند.

به گفته این مرکز ، این تروریست در استان الانبار در غرب عراق دستگیر شد.

بر اساس این گزارش ، این عنصر تروریستی همچنین دارای چندین کودک بود که در جریان عملیات نیروهای امنیتی عراق کشته شدند.

عراق غربی و مناطق مرزی با سوریه یکی از مهمترین مناطقی است که عناصر داعش در آن حضور دارند و آنها اخیراً عملیات زیادی را علیه نیروهای امنیتی این کشور انجام داده اند.

در همین رابطه ، علی الموسوی ، فرمانده تیپ 39 الحشد الشعبی ، گفت که نیروهای این کشور “به نیروهای آمریکایی اجازه نمی دهند مناطق مرزی عراق با دیگر کشورها را به مراکز آموزش تروریست ها تبدیل کنند یا امنیت را در این کشور بر هم بزنند. کشور. “

فرمانده الحشد گفت که ایالات متحده به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق و بازگرداندن کشور است. به خصوص که نیروهای اردن در صحرای اردن مستقر شده اند.

الموسوی تأکید کرد که الحشد الشعبی تمام ابزارهای امنیتی ، دفاعی ، اطلاعاتی و اطلاعاتی را برای شناسایی هرگونه حرکت گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا فعال کرده است.

انتهای پیام


بیشتر بخوانید  نفت ۱۰۰ دلاری شد

دیدگاهتان را بنویسید