برق 70 دفتر پرمصرف در تهران قطع شد



به گزارش ایرنا ، روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ دوشنبه شب اعلام شد ؛ به دنبال اطلاعات قبلی در مورد لزوم کاهش مصرف برق در دفاتر و دستگاه های اجرایی و لزوم کاهش هزینه های تزئینی و غیرضروری ، تیم های ارزیابی این شرکت از طریق ارزیابی میدانی ساختمان های اداری و مراکز خرید در تهران در 6 روز گذشته ، مشترکان را شناسایی کردند فقط برای تعطیلات آخر هفته برای دفاتر و مشاغل با مصرف بالا. در تاریخ 2 و 3 آگوست ، برق 70 دفتر و مراکز خرید پرمصرف که مطابق با ابلاغیه کاهش مصرف برق در ساعات غیر کاری نبودند ، قطع شد.

بر اساس این اعلامیه ، در میان این مشترکان 8 وزارتخانه ، 30 مشترک بزرگ دولتی ، 21 دانشگاه و 11 بانک و مرکز خرید وجود دارد که به دلیل بی توجهی به اخطارها از ساعت 12 تا 17 دچار قطعی برق شدند.

برق بیش از 200 ساختمان اداری پرمصرف در تهران قطع شده است

با افزایش دوباره دمای هوا و پیش بینی یک هفته دشوار در زمینه تامین برق در کشور ، پس از رصد اطلاعات به دست آمده از کنتورهای هوشمند و ارزیابی میدانی ، 222 برق پرمصرف در تهران به دلیل عدم رعایت الزامات اطلاع رسانی برای کاهش مصرف برق منقطع.

حمیدرضا منصوری معاون عملیات و اعزام شرکت ضمن اعلام خبر ضمن تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه مشترکان به ویژه مشترکان اداری ، صنعتی و تجاری برای جلوگیری از خاموشی در کلانشهر تهران ، افزود: برای پیشگیری به دلیل قدرت استفاده می شود شکست در بخش خانه.

بیشتر بخوانید  بازار خانه‌های کمتر از یک میلیارد تومان در تهران

منصوری ادامه داد: اما حفظ ثبات شبکه برق به ویژه در این هفته بدون کمک مشترکین امکان پذیر نخواهد بود.

وی از هموطنان در تهران خواست دمای کولرهای گازی را تا 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنند ، از استفاده همزمان از وسایل پرمصرف به شدت خودداری کنند و از وسایلی مانند اتو ، ماشین لباسشویی و جارو برقی در اوایل صبح یا ساعات آخر استفاده کنند. به تعویق انداختن شب.

دیدگاهتان را بنویسید